|
kan jeg få lidt info. thusgaard@thoke.dk
tak
|
kan jeg få lidt info. thusgaard@thoke.dk tak |
Hej. Det lyder mærkeligt, har tjekket den op til flere gange dagligt, og har hellere ikke modtaget noget fra de andre vi har sendt til :) ... Prøv at send den igen til sara.rasmussen73@live.dk Og evt til Nicolaj-jacobsen@hotmail.com Så burde vi være sikre på at den bliver modtaget. Hvis der er andre som ikke har fået svar, så prøv at lige skriv igen og til den anden mig som er kørerens mail. Tak |
Hej! Ja jeg sender lige en brochure, tak! - hvis du har spørgsmål er du velkommen til at ringe og skrive. |
UPDATE!! Vi kommer tættere og tættere på vores mål! - Vi har nu fået lavet en prisliste over, hvad I får ud af at være sponsorer ( altså hvad vi kan tilbyde jer ) Dertil har vi lavet nogle pakkeløsninger. Håber det fanger jeres interesse! |
Fedt nok
Hvor kan man se dem ? /allan |
Hvis du sender din mail så har vi mulighed for at sende det :) Så kan jeg sende brochuren om Nicolaj Jacobsen så du kan læse lidt om hans karriere og mål hvis du har lyst, samt pakkeløsningerne Sara |
Jeg sad lige og læste lokalavisen fra hjembyen og faldt over denne artikel: http://alleroed.lokalavisen.dk/ung-alleroed-pige-manager-for-racerkoerer-/20110613/artikler/110619966/1007 |
Sådan er det, når man møder de rigtige mennesker på Amino :-) Jeg håber at der er nogle flere, der får øje på Sara og Nicolaj efter denne artikel... Mads |
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk