Hej Andreas,
Jeg ser at der er mange som er rigtigt glade for denne telefon og vil bestemt ikke virke som en sur gammel mand med dette indlæg.
Jeg har dog netop købt telefonen hos 3 og alt spillede umiddelbart, indtil jeg skulle til at konfigurerer mine e-mail konti. Jeg benytter meget aktivt flere e-mail konti på mine telefoner og forventede naturligvis også at denne kunne håndterer dette uden problemer. (Det skulle den kunne i henhold til producentens egen beskrivelse).
Problemet startede dog allerede med at jeg slet ikke kunne få lov at opsætte en simpel pop3 mail. Telefonen ville simpelthen ikke gennemfører opsætningen og blev ved med at give besked om at jeg skulle tjekke mine kontodetaljer.
Efter flere opkald til 3 kundeservice og et til LG Denmark var problemet stadig ikke løst. I stedet havde jeg hele 3 gange fået besked på at det nok var mig der ikke kendte de rigtige kontodetaljer.
Imens jeg sidder og skriver dette indlæg ringer min gamle far og guider min til følgende blogindlæg på Jyllandsposten: http://blogs.jp.dk/it-bossen/2011/05/17/sa-kan-jeg-l%C3%A6re-det/ som bestemt understøtter mine fustrationer.
Summen blev at jeg aldrig fik mine e-mail konti sat op og telefonen havde derfor ingen værdi for mig. Den røg retur i går.
Dennis