Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LG Optimus 2X P990

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Sthur:

Daniel Lomholt:

Jonas Sthur:

. Den første jeg fik blev dog varm og holdt kun batteri i 4-5 timer ved standby nærmest. Men 3 ombyttede den med det samme, og den nye jeg har fået virker upåklagelig.

Jeg er ikke helt enig med dig - altså jeg oplever en ret god batteritid på min, der sagtens kan holde helt til jeg går i seng, hvor jeg så smider den i laderen, men det er nok forskelligt fra telefon.

Jeg tror du misforstod mig :) Den FØRSTE Optimus 2X jeg fik holdt kun i 4-5 timer, men den nye virker upåklageligt Wink Og min kan også holde til jeg går i seng, men har heller ikke prøvet at se film på den i længere tid, kun spil. 

Netop - derfor jeg sagde det nok var forskelligt fra den ene enhed til den anden :-)

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 16:49

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 08:14

Daniel Lomholt:

Andreas Seierup:

Uh hvor er det skønt med god feedback..

Jeg vil nu glæde mig endnu mere til at have den i hånden :P

Er det i form af en opdatering fejlene bliver rettet? :)

Det skal du også - det er virkelig en lækker og veludført telefon :-)

Ja det er via en opdatering, som faktisk blev annonceret af LG i dag - læs om den her: Opdatering til Optimus 2X snart klar

Ja og inden længe får den også Android Gingerbread.

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 30. Dec 08
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 08:50

Hej Andreas,

Jeg ser at der er mange som er rigtigt glade for denne telefon og vil bestemt ikke virke som en sur gammel mand med dette indlæg

Jeg har dog netop købt telefonen hos 3 og alt spillede umiddelbart, indtil jeg skulle til at konfigurerer mine e-mail konti. Jeg benytter meget aktivt flere e-mail konti på mine telefoner og forventede naturligvis også at denne kunne håndterer dette uden problemer. (Det skulle den kunne i henhold til producentens egen beskrivelse).

Problemet startede dog allerede med at jeg slet ikke kunne få lov at opsætte en simpel pop3 mail. Telefonen ville simpelthen ikke gennemfører opsætningen og blev ved med at give besked om at jeg skulle tjekke mine kontodetaljer.

Efter flere opkald til 3 kundeservice og et til LG Denmark var problemet stadig ikke løst. I stedet havde jeg hele 3 gange fået besked på at det nok var mig der ikke kendte de rigtige kontodetaljer.

Imens jeg sidder og skriver dette indlæg ringer min gamle far og guider min til følgende blogindlæg på Jyllandsposten: http://blogs.jp.dk/it-bossen/2011/05/17/sa-kan-jeg-l%C3%A6re-det/ som bestemt understøtter mine fustrationer. 

Summen blev at jeg aldrig fik mine e-mail konti sat op og telefonen havde derfor ingen værdi for mig. Den røg retur i går.

Dennis

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk 

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 10:15

Søren Christensen:

Daniel Lomholt:

Andreas Seierup:

Ja det er via en opdatering, som faktisk blev annonceret af LG i dag - læs om den her: Opdatering til Optimus 2X snart klar

Du linker til den artikel med fejlrettelsen, men bruger ankerteksten Android Gingerbread? Android 2.3 opdateringen kommer først i juni/juli måned.

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 10:29

Daniel Lomholt:

Søren Christensen:

Daniel Lomholt:

Andreas Seierup:

Du linker til den artikel med fejlrettelsen, men bruger ankerteksten Android Gingerbread? Android 2.3 opdateringen kommer først i juni/juli måned.

Ja, det var en fejl beklager. Det rigtige link er her. I øvrigt er det ret usikkert om tidspunktet for Gingerbread opdatering holder.

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)