Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LG Optimus 2X P990

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen herinde som kan give lidt oplevelser på denne?
Gerne gode som dårlige ..

jeg står og skal til at bestille den her på torsdag og ville da gerne høre jeres meninger :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:06

Der har været en masse småting, bl.a. sendte TDC alle telefonerne retur, første gang de fik den i shoppen, da den ikke understøttede Play. Det gør den nu, hvorfor TDC igen forhandler LG Optimus 2X.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 14:09

Andreas Seierup:

Er der nogen herinde som kan give lidt oplevelser på denne?
Gerne gode som dårlige ..

jeg står og skal til at bestille den her på torsdag og ville da gerne høre jeres meninger :)

Hej Andreas :-)

Jeg har været ejer af denne glimrende telefon i over 2 måneder, og i den tid har jeg endnu ikke oplevet nogen bedre smartphone end denne. 

Desværre er der nogle problemer med den, som forårsager crashes og lignende, men disse fejl bliver rettet indenfor 2 uger, og derfor vil jeg stadig anbefale telefonen.

Du får meget for pengene med Optimus 2X - HDMI, dual-core, DLNA, og meget mere! :-)

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 14:13

Har den selv og den er super :-) Er ikke blevet skuffet. Jeg sætter den dog til opladning hver aften, da den bruges en del..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:14

Uh hvor er det skønt med god feedback..

Jeg vil nu glæde mig endnu mere til at have den i hånden :P

Er det i form af en opdatering fejlene bliver rettet? :)

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Skrevet kl. 14:19

Andreas Seierup:

Uh hvor er det skønt med god feedback..

Jeg vil nu glæde mig endnu mere til at have den i hånden :P

Er det i form af en opdatering fejlene bliver rettet? :)

Det skal du også - det er virkelig en lækker og veludført telefon :-)

Ja det er via en opdatering, som faktisk blev annonceret af LG i dag - læs om den her: Opdatering til Optimus 2X snart klar

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den er bestilt nu! :D

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 14:35

Jeg har også haft en Optimus 2X i et par måneder nu, og i forhold til prisen er den bare super. Den første jeg fik blev dog varm og holdt kun batteri i 4-5 timer ved standby nærmest. Men 3 ombyttede den med det samme, og den nye jeg har fået virker upåklagelig.

Noget der virkelig er beklageligt er at LG ikke har sendt en opdatering ud så man kan få den nyeste version af android, for før det sker, så kan de to kerner ikke benyttes ordentligt har jeg læst mig frem til. Og så er det svært at finde tilbehør til den. 

Men hvis man vil smide lidt flere penge, så synes jeg helt klart at man skal købe Samsung Galaxy S2 (TV2 Beep har lige testet den), for har snakket med flere inden for branchen, og LG er meget berygtede for deres mobiler mht. stabilitet og levetid. 

Men jeg er tilfreds, og man får super meget for pengene! :)

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Skrevet kl. 14:50

Jonas Sthur:

Jeg har også haft en Optimus 2X i et par måneder nu, og i forhold til prisen er den bare super. Den første jeg fik blev dog varm og holdt kun batteri i 4-5 timer ved standby nærmest. Men 3 ombyttede den med det samme, og den nye jeg har fået virker upåklagelig.

Noget der virkelig er beklageligt er at LG ikke har sendt en opdatering ud så man kan få den nyeste version af android, for før det sker, så kan de to kerner ikke benyttes ordentligt har jeg læst mig frem til. Og så er det svært at finde tilbehør til den. 

Men hvis man vil smide lidt flere penge, så synes jeg helt klart at man skal købe Samsung Galaxy S2 (TV2 Beep har lige testet den), for har snakket med flere inden for branchen, og LG er meget berygtede for deres mobiler mht. stabilitet og levetid. 

Men jeg er tilfreds, og man får super meget for pengene! :)

Jeg er ikke helt enig med dig - altså jeg oplever en ret god batteritid på min, der sagtens kan holde helt til jeg går i seng, hvor jeg så smider den i laderen, men det er nok forskelligt fra telefon.

LG har optimeret Optimus 2X til at kunne håndtere 2 kerner (dual-core) i Android 2.2, men du har ganske vist ret i, at det bliver endnu bedre med Android 2.3, der vidst kommer i juni/juli måned :-)

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 15:20

Daniel Lomholt:

Jonas Sthur:

. Den første jeg fik blev dog varm og holdt kun batteri i 4-5 timer ved standby nærmest. Men 3 ombyttede den med det samme, og den nye jeg har fået virker upåklagelig.

Jeg er ikke helt enig med dig - altså jeg oplever en ret god batteritid på min, der sagtens kan holde helt til jeg går i seng, hvor jeg så smider den i laderen, men det er nok forskelligt fra telefon.

Jeg tror du misforstod mig :) Den FØRSTE Optimus 2X jeg fik holdt kun i 4-5 timer, men den nye virker upåklageligt Wink Og min kan også holde til jeg går i seng, men har heller ikke prøvet at se film på den i længere tid, kun spil. 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)