Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate for specifikke produkter (ikke fundet via netværk)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har fundet en niche jeg vil satse på - protein pulver for kvinder - og jeg er så småt i gang med websitet.

Men hvordan bliver jeg affiliate for et så specifikt produkt? Jeg kunne joine massevis af netværk, og håbe at nogle af dem har kampagner for protein pulver for kvinder - men jeg tænker at nogle af jer kender til smartere måder.

På forhånd tak

Fra Kalundborg
Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 12:49

hvad er forskellen på protein pulver til mænd iforhold til pulver til kvinder? det kan jeg ikke lige lure må jeg indrømme..

Men jeg ved da at både bodylab og flere af sådan nogle virksomheder har affiliates, prøv hos de store danske affiliate sider, tradedoubler og hvad de ellers hedder :)

Ellers. Jeg går ud fra du har en side der forhandler protein pulver til kvinder, prøv at sende dem en mail, hvori du spørg om de har affiliates med nogle, og hvis de selv forhandler det, så tilbyd dem et affiliate program, de ikke kan sige nej til.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 2. Jan 11
Skrevet kl. 12:53

Du kunne muligvis integrere amazon eller ebay, som en bi intekt..
set det op som slide shows, så der hele tiden kommer nye slides med forskelligt trænings tøj på, til billige penge.

Tilmeldt 3. May 11
Skrevet kl. 13:11

Tak for svarene. I grundlæggende er der ikke den store forskel ml proteinpulver til mænd og kvinder. Der er nogle få ting, som indhold af jern osv. Men først og fremmest kan det at tage proteinpulver nok føles lidt uvant/mandigt for mange kvinder - så et produkt rettet præcist mod dem kan hjælpe lidt på vej.

Min side er ikke rettet mod danskere, så bodylab mv går ikke. 

Hvis jeg skulle lave en affiliate aftale med en virksomhed uden om et netværk, ville jeg slet ikke vide hvordan det skulle fungere teknisk, selvom det umiddelbart ville være en super løsning. Nogle der ved hvordan man kan få det sat op?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 2. Jan 11
Skrevet kl. 14:59

Så er der bodybuilding.com , og der er mange andre, som faktisk er bedre end de danske.

Du kan sende mig en privat besked, hvis du har brug for nogle sider du kan reklamere, eller bare generalt hjælp :) jeg er vant til at arbejde med internationale sider, samt wordpress, så jeg burde kunne være behjælpelig med det meste :)

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 15:19

Hejsa

Spændende projekt du har gang i, og godt set at du nok ikke skal satse på Danmark hvis du vil tjene lidt penge på det, dertil er Danmark nok for lille til sådan en niche.

Jeg sælger proteinpulver og kører også med affiliate program, dog ikke gennem et bureau men gennem "mit eget" software. Det tager ikke lang tid at sætte sådan et system op og der findes meget software på markedet som også er gratis. Så hvis du finder en shop der sælger protein målrettet til kvinder så kan du evt. foreslå dem at starte deres eget affiliate program op. Men det bliver nok svært at overbevise dem hvis du ikke har en del besøgende.

Held og lykke med projektet :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 3. May 11
Skrevet kl. 15:24

Jeg har siddet og kigget lidt rundt efter muligheder. Jeg tror umiddelbart det bedste for mig er, at starte med større sider som amazon / shopzilla / hvad jeg nu ellers kan finde - og hvis jeg så opnår en del besøgende vil jeg forsøge at snakke direkte med webshops

Tak for responsen

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 15:50

Måske vi kan finde noget til dig :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)