Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS website feedback video - 20+ glade referencer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

GRATIS website feedback video - 20+ glade referencer

Jeg behøves ikke engang spørge: Du vil helt sikkert gerne tjene flere penge i din virksomhed. Ligemeget om du er konsulent, har en webshop, får produceret et produkt i Kina eller noget helt femte - du vil gerne sælge LIDT mere.

For at hjælpe dig tilbyder jeg nu at lave video-feedback til dit website. Det går ud på følgende:

1) Jeg ser dit website og noterer en række ting som du kan forbedre

2) Jeg skyder en 5-10 minutters video hvor jeg fortæller det vigtigste

3) Vi tager en snak på Skype, telefonen eller i virkeligheden, hvor vi gennemgår det

4) (Frivilligt) Vi fortsætter samarbejdet, hvor jeg hjælper dig med at løse tingene. Der tages fat i langt dybere og meget mere effektfulde ændringer end dem som der er nævnt i videoen.

Punkt 1-3. gør jeg helt gratis og uden nogen form for forpligtigelser. Punkt 4 er for dem som virkelig gerne vil bruge og have resultater fra min viden og erfaring indenfor området.

( Har du ikke et website men stadigvæk gerne vil snakke om markedsføring og salg - så er denne tråd også den helt rigtige for dig. Bare skriv en kommentar forneden også tager jeg fat i dig. )

Hvem er jeg?

Jeg hedder Lars Holdgaard og har firmaet YouFirm. Jeg lavede et lignende tilbud for et halvt års tid siden, hvor jeg analyserede op imod 30 websider. På hjemmesiden kan du se mine referencer og glade udtalelser.

Samtidig med mit studie i softwareteknologi (Bachelor fra DTU) har jeg arbejdet med markedsføring og salg. I stedet for at fokusere KUN på søgemaskineoptimering, Adwords, presse meddelelser osv. - så har studeret hele salgsprocessen. Det betyder jeg arbejder med alt fra:

• Få flere besøgende
  • Konverteringer (få flere af dine besøgende til at handle hos dig)
  • Mersalg (få dine købere til at lægge LIDT flere penge hos dig)
  • Virksomheden (bør du outsource noget? bør du automatisere nogle arbejdsopgaver? hvad kan du gøre som har en stor effekt)
Det gør at jeg kender hele salgssiden og ikke ignorerer vigtige fagområder. Det gør selvfølgelig jeg ikke er meget nørdet indenfor et fagområde, men jeg tror på at 9/10 gange har du ikke behov for den nørdede viden. I de tilfælde henviser jeg dig til en ekspert indenfor området!

Hvordan kommer vi i gang?

Skriv her i tråden! 

Du bedes lave et indlæg med et link til dit website eller en beskrivelse af hvad du ønsker. Du bedes også skrive din mail (eller sende den i en privatbesked), så jeg kan kommunikere med dig bagefter.

Jeg ser frem til at hjælpe dig og din virksomhed!

Lars Holdgaard 

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra København
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Fra  Torben Scharling Skrevet kl. 11:35

Hej Lars,

Jeg var lige inde og checke din side og nogle af dine mange YouTube video'er. Det lyder som en fed deal for mange, og noget jeg godt selv kunne finde på at benytte mig af, når min hjemmeside er blevet udviklet lidt mere :) Held og lykke med det, jeg har da allerede lært nogle ting af dig ! 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Skrevet kl. 17:12

Torben:
Du skal have mange tak! Du skriver bare når det passer dig - så kigger vi på det! :-) 

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 17:22

Hej Lars.

Jeg kunne da godt bruge en gennemgang af min side, og brugervenligheden helt til slutbetaling. Syntes jeg taber lidt for mange kunder i betalingsprocessen. Men jeg ved jo ikke hvad der er normalt.

Hvad koster punkt 4. egentlig? Angel

Dbh

Michael Haahr

Min side hedder:

www.maler-maling.dk

Min mail:

info(a)maler-maling.dk

Mit tlf.:

23 95 20 25

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 17:27

Hej Lars.

Jeg har lige været inde og kigge din video igennem, og det lyder som et spændende tilbud. Jeg vil gerne tage en kort snak med dig i første omgang hvis det er, sådan vi lige kan se hinanden an, og vi kan vurdere om det er noget der kan betale sig for både dig og mig at bruge tid på.

Jeg har et par webshop i dag hvor af modetøjs shoppen Byflou er mit hovedsite.

Smid mig en e-mail så tager vi den derfra.

Venligst

Simon Falentin Olesen

21400042

Simon@byflou.com

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Skrevet kl. 20:48

Michael:
Jeg har skrevet til dig! :-) Vi får kigget på det sammen i morgen! Punkt 4 - jeg kan ikke give en fast pris, men se min video på YouFirm. Jeg går ind for en fælles sejr :-) !

Simon:
Super - Jeg har skrevet til dig! Vi snakkes bare ved - tænker over Skype? 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Skrevet kl. 14:15

Jeg tillader mig at smide tråden op igen, da tilbudet stadigvæk gælder! :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)