Jeg går med en lille ide til en ny forretning. Uden at komme for meget ind på det, vil jeg lige hurtigt forklare mit krav til hjemmesiden som gør, at jeg endnu ikke har fundet nogle "standard-købe-løsninger"...
Den skal kunne afspille et (f.eks) 30 sekunders langt lydklip ud for hvert emne i shoppen. Måske også noget videoafspilling, men lydafspilning er det vigtigste. Skal selvfølgelig kun gå i gang hvis kunden selv klikker, og kunden skal også nemt kunne stoppe afspilningen.
Hvor finder jeg noget der der levere en hjemmeside med denne feature? Og selvfølgelig helst så billigt som muligt :)
Skal video/lyd-klippet være en teaser for noget der skal downloades, eller blot en produktomtale eller lignende? Sidstnævnte behøver du vel som sådan ikke en speciel løsning til?
Vi arbejder med både Open Source-webshops samt med lukkede kommercielle shop-systemer.
Giv en email på jakob@webitall.dk med en spec, hvis det har interesse... så kigger jeg på det :)
Hvis du kan finde en der kan programmere python skulle det ikke tage mange minutter med django-shop:
https://github.com/divio/django-shop
django-shop adskiller sig fra alle andre standardshops, ved at man ikke downloader en færdig løsning, men en slags værktøjskasse man derefter laver shoppen med ;-)