Hey Amino :-) Jeg er igang med at lave denne side færdig: - Det er samme koncept som adf.ly; Folk optjener penge på at forkorte links gennem Spleak, annoncører betaler for at få vist deres annonce, banner eller website i 5 sek, inden brugeren når til den oprindeligt forkortede URL. Ellers står konceptet forklaret på forsiden. Problemet er så, at jeg ikke helt er klar over hvad jeg skal gøre for at markedsføre siden. Jeg ved, at jeg kan optimere siden til søgemaskinerne, skrive en artikel eller to, men det er så det og det er jo langt fra nok :-) Jeg bliver nødt til at markedsføre siden og få et par annoncører, før siden rigtigt kan komme igang, da der ellers ikke er folk til at betale "shrinkers". Men, kan I give nogle råd til hvad jeg kan gøre, for at sprede ordet om siden, og evt. finde nogle annoncører? Mange tak på forhånd :-) Mvh, |
Markedsføring af annoncerings netværk
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Hvordan du skal markedsføre siden ved jeg ikke, da jeg har svært ved at se, hvorfor folk skal bruge din service frem for andre. Dine links vil være 3 tegn længere end de fleste af sådanne sider og derfor er du på papiret allerede bagud. Hvis man skal have forkortet en URL vil man gå efter det sted, hvor den bliver kortest eller det ville jeg gøre, så man kan bruge det på twitter mv - også selvom man får lidt betaling. Skal det forståes sådan at man kun får op til 20% af indtægten? De fleste annoncenetværk giver da mellem 70-80% væk. Mvh |
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)