Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad skal det koste??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 19
Fra  SydSjællands Gartner Service Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

hvad skal det koste at hoste min hjemmeside (Hedder det vist) altså at et firma servicsere min hjemmeside.og hvad bør jeg få med i handlen ,jeg tænker på google optimering osv .

Dem jeg har nu koster ca 6000 om året og er en alm pæn hjemme side synes jeg selv .se den her www.ssgs.dk og ja jeg ved godt jeg ikke har gjort den så personlig endnuEmbarrassed men det kommer jo nok.

hilsen uffe

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Udgifterne er normalt delt op i henholdvis udvikling og hosting. Nogle virksomheder har prøvet at gøre konceptet mere spiseligt ved at udvikle siden gratis, mod at hoste siden til en høj pris, og gerne med 24 måneders binding. Typisk er den sidste løsning den dyreste, når man kigger på det endelige produkt.

Hosting af en side som din behøver ikke koste mere end et lille Surftown Erhverv hotel. Du skal bare være opmærksom på at hosting, kan anskues som et værktøj/redskab du køber. Du får ikke noget konkret rådgivning / arbejde udført for de penge, der skal du selv ud og hyre en it mand, hvis det ikke er noget du vil rode med selv. Det samme gælder i øvrigt, hvis der skal laves søgemaskineoptimering.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 19
Fra  SydSjællands Gartner Service Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej casper tak for det hurtige svar .

jeg skal lige have det skåret ud i pap Big Smile du siger at en hjemmeside som min, kan jeg sagtens selv styre fra feks surftown . men så skal jeg selv lave (eller få lavet ) en pæn hjemme side og selv stå for evt google ting og sager ... er det korrekt ?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens have den tilgængelig for andre via Surftowns løsning. Om du er teknisk rustet til at opdatere den med nyt indhold o.s.v. ved jeg af gode grunde ikke :-).

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm .. 

Hvorfor har du både SGSS og Sydsjællandsgartnerservice.dk med præcist samme indhold? 

Og får du nogle kunder via hjemmesiden, folk som du ikke ellers ville få som kunder? Umiddelbart ligger du jo ikke så godt på google, så vil være tilbøjelig til at mene du ville få samme resultat ved selv at stå for siden. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Casper er inde på, er det primært hjælp og assistance du betaler for. Du er ca. samme pris som en hostet løsning fra Scannet eller Dandomain. Hvis du selv får opsat et CMS på et Surftown webhotel kan det muligvis gøres billigere - men konsulenttimer til opdateringer og den oprindelige opsætning løber hurtigt op i det samme som du betaler nu.

Jeg tager selv 3.588,- for den samme service - så er der plads til lidt 'Google optimering' ift. dit nuværende budget, men det er normalt ikke noget man blander sammen med hosting/driften af hjemmesiden.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)