Jeg står og skal have penge overført via PayPal og skal herefter sende varen, kan afsenderen af pengene på nogen måde annullere eller trække pengene retur når de først er overført/står på min PayPal konto ?
Så vidt jeg selv har fundet ud af er dette ikke muligt, men vil da lige være sikker !!
Tak for svar, det vil jeg lige kigge nærmere på, men så vidt jeg kan se er det PayPal der skal gå "in action" før der sker noget, selve indbetaleren kan ikke selv gøre det, altså trække pengene tilbage som f.eks. ved en bankoverførsel.
Det har jeg nu ikke tænkt mig, bruger det med stor fornøjelse og success på min egen webshop og privat også, det har fungeret upåklageligt.
Var bare ikke helt 100% inde i reglerne omkring en evt. annullering af en startet overførsel om den kunne annulleres af den der skulle overføre, for mig er det jo altid den anden vej :)
Tak for svar, det vil jeg lige kigge nærmere på, men så vidt jeg kan se er det PayPal der skal gå "in action" før der sker noget, selve indbetaleren kan ikke selv gøre det, altså trække pengene tilbage som f.eks. ved en bankoverførsel.
Som skrevet, så skal køber BARE lave en claim, og så bliver beløbet frosset på din konto. Det tager 1 minut max!
Man kan altså ikke trække pengene retur ved en bankoverførsel til info...
Okay, den vil jeg lige tænke over inden jeg overdrager noget til køber eller ihvertilfælde de vigtige ting og ting der ikke kan undværes i forretningen :) tak for tips.