Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annullere en PayPal overførsel ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står og skal have penge overført via PayPal og skal herefter sende varen, kan afsenderen af pengene på nogen måde annullere eller trække pengene retur når de først er overført/står på min PayPal konto ?

Så vidt jeg selv har fundet ud af er dette ikke muligt, men vil da lige være sikker !!

Svar modtages med stor tak

Best regards

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15100
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:05

Ja vedkommende kan lave en claim, hvorefter beløbet bliver frosset på din konto...

Du skal huske at følge Paypals seller protection! Ellers er sikkerheden bag overførslen væk for dig...

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 18:56

Hej Fashion-Seller

Tak for svar, det vil jeg lige kigge nærmere på, men så vidt jeg kan se er det PayPal der skal gå "in action" før der sker noget, selve indbetaleren kan ikke selv gøre det, altså trække pengene tilbage som f.eks. ved en bankoverførsel.

Andre der har erfaringer med dette ?

Det er et website jeg er ved at sælge.

Best regards

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:05

Hold dig lagt væk fra PayPal.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 19:08

Hej Remydk

Det har jeg nu ikke tænkt mig, bruger det med stor fornøjelse og success på min egen webshop og privat også, det har fungeret upåklageligt.

Var bare ikke helt 100% inde i reglerne omkring en evt. annullering af en startet overførsel om den kunne annulleres af den der skulle overføre, for mig er det jo altid den anden vej :)

Best regards

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15100
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:52

Kim Boldig:

Tak for svar, det vil jeg lige kigge nærmere på, men så vidt jeg kan se er det PayPal der skal gå "in action" før der sker noget, selve indbetaleren kan ikke selv gøre det, altså trække pengene tilbage som f.eks. ved en bankoverførsel.

Som skrevet, så skal køber BARE lave en claim, og så bliver beløbet frosset på din konto. Det tager 1 minut max!

Man kan altså ikke trække pengene retur ved en bankoverførsel til info...

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 20:19

Hej Fashion

Okay, den vil jeg lige tænke over inden jeg overdrager noget til køber eller ihvertilfælde de vigtige ting og ting der ikke kan undværes i forretningen :) tak for tips.

Best regards

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)