Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder man en forretningspartner?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi skal i vores projekt til at udvide aktiviteterne med en kompetence som vi ikke selv besidder, og vil derfor på et tidspunkt have brug for at finde en partner. Vi har endnu ikke defineret profilen for denne partner og spørgsmålet går derfor på om der er erfaringer blandt Amino'erne i at finde/udvælge/lokalisere mulige partnere. Vi er som udgangspunkt ikke særligt interesserede i at annoncere bredt efter en partner. Men er vi også nødt til det? Hvordan finder man de miljøer som iværksætter-åartner potentialerne hygger sig i? Det kan jo være at den kommende partner skal finde på en fagskole eller som allerede etableret iværksætter. Jeg kan sagtens tage telefonen og starte fra en ende af, men måske er der en bedre måde at for-udvælge en partner. Nogle råd?

På forhånd tak.

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 17:27

Hej Christian,

I kan starte med at tage fat i et af de lokale væksthuse. De har tit gode forbindelser til iværksættermiljøet, de tilbud der findes samt de helt rigtige personer i det tilhørende økosystem.

Ellers er Amino også et fint sted at starte søgningen efter den rette person.

/Kenneth

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 17:42

Hej.

Jeg tror også at Amino kunne være et godt udgangspunkt, men derudover så benyt jeres netværk og spread the word. Gør jeg nogle overvejelser om hvad det kunne være fedt at et partner kunne tilbyde jeres virksomhed, men samtid vær åben overfor et profilen måske ikke er præcis det i oprindelig søgte. Men tag jer tiden til at finde den helt rigtige, mød hinanden i andre omgivelser end blot et kontor. Tag ud og spise, eller drik jer fulde sammen... Hvad i nu finder rigtigt, for at lære hinanden at kende.

Udover amino er der mange kontorfællesskaber rundt omkring som huser masser af iværksættere og lign. Der kunne også være grobund for et eventuelt partnerskab. Og derudover så er der jo forskellige skoler og universiteter. Her kan man sætte opslag op meget branchebestemt. Så jeg tror mine tanker er ret tæt på hvad i selv har tænkt.

Så det er vel noget med at udforme lidt tekst omkring hvad man går ind til, uden at fortælle for meget som i selv siger. Dem der er interesserede nok skal nok sørge for at tage kontakt og hør nærmere omkring hvad et eventuelt partnerskab indebærer.

Venligst

Simon Falentin

Byoutlet.dk - Billige modetøj!

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:06

Hej Simon og Kenneth.

Mange tak for jeres svar. Har I tilfældigvis selv erfaring med at tage en partner ind, eller har I hørt om andres erfaringer?

Mvh Christian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)