I mit forsøg på at udvikle min eksisterende virksomhed fra udelukkende en regnskabsvirksomhed til et administrationsbureau søger jeg et dygtigt oversætter-firma til samarbejde. Kender du derfor et godt bureau ellr har du selv et, vil jeg meget gerne høre fra dig.
Det er egentlig alle oversættelsesopgaver, dvs. jo flere sprog desto bedre. Jeg vil gerne udvikle min regnskabsservice til at kunne løse andre administrative opgaver end bare regnskab/bogføring.
Ok det lyder som en god ide. Hvad er så dine krav? Hvis det er tyskland fks er det jo en masse dansk/tyskere som sagtens kan oversætte tekster. De vil nu ikke blive perfekt, men med tiden blir de bedre, plus det jo også afhænger af hvor tung teksten er.
Jeg ved af egen erfaring, at der findes tekster som er mega nemme at oversætte fra dansk-tysk og andre igen er meget svær, fordi det er emner man ikke kender til og derved heller ikke kender til alle de fag udtryk. :)
Mine krav er først og fremmest at opgaverne løses indenfor den aftalte tidsramme, at personerne har en relevant faglig uddannelse, at bureauet kan oversætte flere sprog end "bare" engelsk og tysk samt at time/opgaveprisen er i den fornuftige ende (set i forhold til kvaliteten) samtidig med at det økonomisk kan betale sig for mig.