Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google webmasterværkstøj

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde over 700 såkaldte bløde 404 fejl.

Så installeret jeg et 404 et eller andet program på siden og nu falder tallet dagligt ( 364 idag ) så den er vel i 0 404 fejl om ca. 1 måned.

Men hvad er en 404 fejl og er 700 mange ? 

Mvh
Hagbart

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:00

en 404 fejl er "siden kan ikke findes"-fejl.

700 sider på din hjemmeside som ikke kan findes? JA det er ekstremt mange :)

Tilmeldt 31. May 10
Skrevet kl. 20:03

Men hvorfor falder de dag efter dag ? er det kun "teknisk" de ikke kan findes, der er jo kun ca. 15 sider

Mvh
Hagbart

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:06

Hagbart:

Men hvorfor falder de dag efter dag ? er det kun "teknisk" de ikke kan findes, der er jo kun ca. 15 sider

Ja hvis der kun er 15 sider, så lyder det mystisk - og lyder tilsvarende som om at det reelt set kunne være en teknisk fejl som du selv nævner. Vil du evt. oplyse den fulde fejl? Da der må stå, hvilken side i analytics som Google ikke kan komme ind på :-)

Tilmeldt 31. May 10
Skrevet kl. 20:08

Jeg tror at det er mit forum, hvor jeg jo sletter gamle indlæg, som Google ikke kan finde ?

Mvh
Hagbart

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:11

Hagbart:

Jeg tror at det er mit forum, hvor jeg jo sletter gamle indlæg, som Google ikke kan finde ?

Arh ja - så kan det helt klart være derfor :) Især hvis du mener tråde - da de jo har deres egen url, og når google finder den, og så efterfølgende når du har slettet den, IKKE kan finde den - så får du jo en fejl. Det er genialt at google gør dig opmærksom på det, men det kan godt lyde lidt vildt - 700 :)

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 20:12

En 404 fejl, betyder at du linker til en side som ikke findes. Dvs. du har et link f.eks. til et produkt som giver en fejl når brugeren klikker på det, da det ikke kan finde siden som den skal svare på.

700 fejl virker af utroligt meget, og du bør fixe størstedelen af dem ASAP.

Tilmeldt 31. May 10
Skrevet kl. 20:21

Det program jeg har installeret er jo i fuld gang :-) der fjernes ca. 20-40 fejl dagligt, men hvad programmet gør ved jeg ikke ?

Mvh
Hagbart

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 23:20

Hvilket program er der helt præcis du benytter dig af?

Umiddelbart virker det mistænksomt at det kun fjerner x-antal 404's per dag, medmindre det er det, som du betaler for.

I øvrigt er 404's en vigtig faktor når Google (og andre søgemaskiner for den sags skyld) vurderer/ranker dit site. Mange 404's vil normalvis give brugeren en dårlig oplevelse (han trykker på en masse links der ikke virker, og derfor ikke kan finde det han ønsker), så Google vurderer at websteder med mange "døde links" ikke er noget som skal vises for brugere, og vil derfor ikke vise dig øverst når brugere søger efter dine ydelser, og derfor vil det være en vigtig ting at rette i forbindelse med din søgemaskineoptimering.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 00:17

Kunne det ikke tænkes det hele er fikset, men at google kun "opdager" ændringerne som værende 20-40 dagligt? 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)