Hejsa. Jeg ville bare lige høre jer ad. Min far har sit eget murerfirma og hans hjemmeside har han givet 5.000 kr for for et års tid siden. Hjemmesiden er simpelhen så kedelig og jeg tror at hvis kunderne går ind på hans hjemmeside, så virker det ikke så proffesionelt, som han er. Han har været i branchen i mange år og har masser af arbejde, han laver alt lige fra at bygge nye huse, udbygning og sådan. Hans speciale er badeværelse og tilbygning. Han har fået lavet et logo til ham. (Men en anden murer) har kopieret hans logo og benytter det. Og det har skabt tvivl. Da flere tror at det er ham udelukkende på grund af logo. (Kan han gøre noget her?) Han har taget kontakt til ham og forklaret ham det. Men mit spørgsmål er. Han har bedt mig om at lave hans hjemmeside. Men da jeg ikke er så god til at få det til at se proffesionelt ud. og så med tema, så det passer til et murerfirma. Så ville jeg høre om der nogle der vil hjælpe mig? Evt. hvad i skal have for det? I får selvfølgelig link/reklame på bunden af siden eller hvor i har lyst. Det skal laves sådan at jeg kan eller at min far selv kan logge ind og tilføje billeder under et navn. Jeg håber på at høre fra jer. I kan selv tage et kig på hjemmesiden: www.Renemurer.dk Som i kan se er den ret kedelig og virker ikke professionel. På forhånd tak. I kan bare skrive en privatbesked. Er ny her på Amino. Så ville være nemmere at overskue i beskedcentralen. Med venlig hilsen. |
Lige en tilføjelse.
I fremtiden skal jeg kunne opdatere sitet ved at ligge flere billeder ind fra diverse opgaver. Gerne med et emne som der er på siden nu.
Så jeg f.eks. kan oprette et Albumnavn: "Badeværelse med spa og tv i spejlet" og så tilføje de billeder jeg har liggende på min computer.
Det skal helst være et program som kan købes og bruges på en macbook. Men Windows er også okay. Men helst macbook. Da jeg så vil være i stand til at kunne opdatere sitet hvorend jeg er.
Med venlig hilsen