Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

e-conomic hjælp søges til min kammerat :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Min kammerat http://dinpcpartner.dk skal have sat e-conomic op med logo kontoplan osv. er der nogen som vil give et bud på dette. De er lige startet så der er ikke noget fra et gammel system der skal ligges ind. 

Gerne ring på 25774994

Thomas 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:07

Det er klart nok noget vi gerne vil betale for ?

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 15:10

Man kan vælge en kontoplan i e-conomic der svarer til den virksomhedstype det er.
Det er som udgangspunkt det nemmeste. Logo sætter du ind i billedarkivet og går ind under skabeloner og sætter det på fakturaerne, tilbud osv.

Ved at e-conomic har en hjælp funktion, i skal bare trykke på knappen hjælp og skrive et søgeord, så er der film og tekster der forklare ned i mindste detalje om hvordan i gør.

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 15:11

Man kan uden videre selv gøre det, så at betale en anden for at trykke på nogle taster ville være dumt.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 15:45

yes indlæs standard kontoplan til virksomhedstype som nævnt tidligere i tråden

og logo kan du sgu selv lægge ind også :-)

hvis din kammerat er københavner og ønsker oplæring i at bogføre sit regnskab i e-conomic er han velkommen til at kontakte mig

Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:09

Hej Thomas,

Jeg faldt lige over dit indlæg og vil lige slå et slag for den online hjælp der er tilgængelig omkring emnerne du nævner.

At få et logo på fakturaer mm. er ganske ligetil. Henvis gerne din ven til artiklen Logo på faktura, i e-copedia.

Med hensyn til kontoplanen, er det selvfølgelig en god idé at have sin revisor eller bogholder med på råd, hvis ellers din ven har sådan en.

Ellers kan han vælge en af vores standard kontoplaner, ved at angive hvilken type virksomhed han det drejer sig om. Det kan han se lidt nærmere på i afsnittet Standardopsætning.

Hvis man har lidt tålmodighed til at se nogle videoer og læse lidt artikler, så er de basale funktioner i e-conomic til at klare uden at man behøver at have tegnebogen op af lommen.

Slår det helt fejl, er der selvfølgelig supporten at henvende sig til.

Jeg håber det var til lidt hjælp. Hav en god aften.

Med venlig hilsen

Martin

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)