Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Marketplace på nettet, hvilket skal jeg købe?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nogle af jer som ved hvilket system der blev brugt bag "OpretAlt.dk" som var til salg herinde for ikke så længe siden, har desværre ikke haft held med et tilbagesvar fra den tidligere ejer.

Står og skal bruge et færdigt og forholdvis simpelt system som denblåavis, guloggratis. Er der nogle af jer som kender til en god clone eller noget som kan bruges? Eller evt selv ligger inde med et som kan købes?

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kig i min signatur, jeg har et system som kan bruges til det du søger, industribasen kører på det, prisen snakker vi om.

Mvh

Morten

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din henvendelse. Andre forslag? 

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Bump

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 36
Fra  PF Web Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter 

Tak for dit svar.

Har kigget på det, når jeg ser de Live sites som de har listet op på siden du har henvist til, synes jeg mere det ligner noget shop? Fremfor køb og salg, altså som Den Blå Avis m.m.

Bedste hilsner

Simon B. Brask

Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

jeg kan godt lave dig et site ala opretalt.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

hey

Da jeg fik lavet OpretGratis.dk var det lavet på wordpress og køre det stadig på

Mikkel

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 50
Fra  openUsource ApS Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Simon B:
Står og skal bruge et færdigt og forholdvis simpelt system som denblåavis, guloggratis.

Hvad mener du med simpelt? Forhåbentligt 'simpelt' set fra brugerens / kundens vinkel i form af en enkel og veldesignet brugerflade.

Systemet bag dba og guloggratis er udviklet gennem de sidste 10år og er komplekst og bestemt ikke simpelt.

Men når det så er sagt, vil jeg lige give mit besyv med ifht übercart marketplace; jeg vil nemlig ikke anbefale af du vælger denne da übercart pt. bliver udfaset til fordel for http://drupal.org/project/commerce som kører på Drupal7. Der er endnu ikke et færdigudviklet marketplace modul på plads, men der er noget i gryden ifht shop-entities: http://drupal.org/node/990204 så du kan lave x-antal shops - brugerne opretter i virkeligheden deres egen shop på sitet - og muliggør dermed et marketplace.....men simpelt, nej. Så skal du nok kigge andre steder en på drupal.

Vh Kasper

http://www.openusource.com/drupal

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)