Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg høre jeres mening om vores webshop?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad synes i om vores nuværene webshop?

kIG: mobil-tilbehør.dk   vi er ikke begyndt eller lavet ret meget i nu kom med jeres menning tak.

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 01:33

Postet i forkert kategori.

Siden i/du ønsker feedback på er jo ikke andet end en wordpress installation med et standard tema:

http://elegantthemes.com/preview/eStore/

Min mening: "Kom igen når i er færdige med det og har lavet et stykke reelt arbejde der kan vurderes".

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 01:36

Min ærlige mening: siden siger mig ikke noget. Synes I, at dens layout er lækkert, anderledes - at det adskiller sig fra så mange andre sider? Ikke i mine øjne. Men jeg ved ikke, det kan godt være mig, der er hårdere end gennemsnittet af Amino-brugerne, jeg synes bare ikke, at jeres side er interessant, at den fænger, jeg tror, at der skal meget mere til, før, at I skiller jer ud!?

Jeg bliver forvirret!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 02:43

Jeg synes den er MEGET forvirrende som førstehåndsindtryk

Men det hænger nok sammen med du slet ikke har rørt det template du har installeret, prøv med danske tekster dine egene billeder, mere kunde søgende, og mere relevante ting for besøgende.

Ellers fint template, det skal bare lige optimeres til jeres "tema" :-)

Held og lykke,

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 20:19

Vil give de andre ret. I burde nok lige se den efter en gang til.

Også vil jeg da anbefale jer at købe domainet med OE også, da det ellers bliver noget rod når i kommer igang.

Alle ideer kan udleves!

Ejer af DreamsforKids.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:12

kan se siden ikke er hel færdig produktbeskrivelser og billeder ser mystisk ud, derved svært at give fuld feedback

mobil teksten kan ikke se alt samme, på forsiden domæne navn starter uden alle bogstaver.

Kontakt siden , meget mørk billedet af dig selv lav en mindre og evt. mere lyst sted billedet er taget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)