Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ekstern harddisk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

DKAB:

Nu skriver du, at du gerne vil have en lille handy en så skal du være opmærksom på, at den WD på linket er en 3.5"
Den skal også bruge en ekstern strøm kilde. Den kan ikke fungere udelukkende ved hjælp af USB som du gerne vil.

Nedenstående link er en 2,5" og eneste kabel er USB stikket.
Samsung S2 Portable 1 TB

Jeg er enig med de andre i, at Western Digital er et fantastisk mærke. Pga af fysisik størrelse, kapacitet, pris og størmkilde har jeg de sidste 3 år brugt Samsung. Og det har været uden problemer.

Jeg har også købt en del interne samsung diske og dem har jeg også været tilfredse med også til min backupserver, de er meget støjsvage, går ud fra at samsung bruger de samme diske i de eksterne kabinetter.

Jeg foretrækker også eksterne diske som bruger usb som eneste strømkilde, det er meget mere praktisk.

Fra Herlev
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Rosenkjær Web IVS Skrevet kl. 13:23

E.W.D Distribution:

Køb evt. denne WD 2 TB for 579 kr. hos dustinhome har lige købt 2 stk. se link.

http://www.dustinhome.dk/pd_5010384008.aspx

Lige til info for folk der gerne vil købe denne, og spare selv få kroner, så kan den købes her:

http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/harddisk/WD2TBELE/wd-elements-2tb-ekstern-harddisk

Til 588,- inkl. levering, altså 50,- sparet i forhold til hos Dustin Smile

Vi kan jo lige så godt hjælpes ad med at spare så meget som muligt her inde, for så er der flere penge at smide i vores firmaer Smile

Billig crosstrainer - Den nemme guide til at vælge den rigtige

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 17:07

Hej,

Du er velkommen til at sende en mail til info@tk-datateam.dk - så har jeg den helt rette til dig, og til en god amino pris....Wink

DBH

Morten Dal

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)