Hej, jeg netop lige udviklet http://globia.dk/type/ som er et spil hvor man skal taste en masse ord på 30 sekunder med highscore.
For at gemme sin highscore skal man connecte med facebook, hvor man automatisk gemmer sin highscore (hvor jeg indsamler e-mail og navn) + den automatisk laver en statusmeddelse omkring hvad man fik skrevet af ord på 30 sekunder på deres Facebook.
På den måde spreder det sig som lynets hast.
Jeg er til at forhandle med - kontakt mig og lad mig høre hvad du vil byde :-) Der er kæmpe potentiale i dette spil, da det ikke kræver markedsføring og man kan integrere reklamer og diverse former for affiliate markedsføring ind i blandt.
Jeg har nu oversat siden til engelsk, så der er internationalle muligheder for større potentiale. Har opsat lidt adwords på det, så der kan komme trafik som senere kan sprede sig uden markedsføring. For at give status er budet stadig 2500 kr., Og slutter kl. 21:00 i aften.
Update: Jeg er godt nok en spade! Min highscore funktion har ikke virket før nu. De interesserede må meget gerne forsøge at spille spillet igen. Nu skulle det hele spille :-) Happy typing!