Hvis en Webshop viste at de ville give sine første 500 kunder en "gave" ville det kunne fremme sit salg? Nogen der har erfaring med det? |
Kommer nok helt an på hvad du sælger, og hvad gaven er.
Hvis en Webshop viste at de ville give sine første 500 kunder en "gave" ville det kunne fremme sit salg? Nogen der har erfaring med det? |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Kommer nok helt an på hvad du sælger, og hvad gaven er. |
lad os sige man sælger gadgets og gaven er en Led pocket lighht (http://www.biztrademarket.com/User/179070/ss/led-light_gtc.jpg) Fordi f.eks produktet er billigt, så ville være en perfekt gave Billig og en gadget. Hvad siger du til det f.eks?
|
Linket virker ikke...;) Men jo, så tror jeg det ville have en effekt. |
Hmm virker hos mig :) tak for svar .. :) |
Ang. Gratis gaver Min egen erfaring siger mig, at jeg bliver skeptisk når nogle tilbyder mig noget gratis. Så vidt jeg ved må man ikke kalde noget "gratis" hvis det er købsbetinget, men er ikke sikker. Hvis du skulle lokke mig, ville jeg heller slippe med en billig pris for den "gave" så jeg ikke har en følelse at jeg skal give noget retur altså fx. Tilmelding af nyhedsbrev eller lignende. |
Kan godt se det fra din side, men hvis jeg går ud og køber en ny mobil og jeg ser på 2 forskellige butikker med samme pris på varen men den ene tilbyder mig en trådløst headsæt til, så ville jeg klart handle hos dem der tilbyder en lille "gave" ved siden af.. Er det kun mig der forstår det eller er jeg helt ved siden af ? |
Du tænker sikkert på konkurrencer. Hvis Tuborg laver en konkurrence, så må de ikke forlange at du skal købe et af deres produkter, men deltage i konkurrencen gratis. |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Nej, han har en pointe. Den bliver bare ikke overholdt. Når noget er gratis må det ikke være købsbetinget. Altså gratis er gratis, hvis ikke gratis er gratis er det vildledende ;) |
Nåååå, det anede jeg ikke noget om. Så hvis Se og Hør reklamere med at når man kan få en gratis DVD med Matador hvis man køber bladet så er det ulovligt. Altså, jeg har ret til at åbne folien rundt om Se og Hør, og " nakke" DVDen. Skal jeg forstå det sådan :-) |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?