Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Glory, Glory ManUnited - 19 mesterskaber!

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 156
Fra  VirtualSprout Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke til United, selvom jeg nu hellere havde set Arsenal vinde i år :-)

Jeg håber United tager den på Wembley, orker ikke at se de spanske skuespillere vinde endnu en titel, lad dem endelig mærke, hvordan engelsk fodbold er - og så håbe på en ordentlig dommer.

Tillykke fra en Liverpool og ser frem til at vi skal kæmpe om sejren til næsten år. Lad os få Chelsea og City væk og lade de rigtige klubber komme til ;-)

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 21:54
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mark Andreasen:
Tillykke fra en Liverpool og ser frem til at vi skal kæmpe om sejren til næsten år. Lad os få Chelsea og City væk og lade de rigtige klubber komme til ;-)

Liverpool burde rykke ned frivilligt, bare 1 år eller 2....

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 21:54

BruunMedia:

Med de Verdensklasse tudeprinsesser de har på holdet så er det vel bare om at dommerne giver united nok røde kort?

Selv folk i Amerikansk fodbold tuder mindre når de bliver taklet end Barco spillere.. Det er satme sørgeligt.!

Ja, helt enig.

Semifinalen mod Real Madrid var en skændsel for flere af Barcelonas spillere. Ærgerligt at dommerne ikke kan gennemskue det.

Tonny

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 22:05

Mark Andreasen:

Ja, jeg har savnet Liverpool i toppen af Premier League, men med Dalgliesh ved roret så tror jeg, at Liverpool er med igen til næste år.

Nu skal de formentlig spille Euro League, selv om det for en måned siden så ud til, at de skulle være med, men en god slutspurt.

Tonny

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 22:08

Tim Ulrichsen:
Er selv Man U. Fan, men at du kan påstå
at bøfferne kommer tilbage næste år.

Så heller oddse på at kristen demokraterne
Kommer til magten Dk.

Dbh

Tim
Indtil.nu

Hej Tim

Det må du sørme undskylde, jeg var ikke klar over, at der var tilhængere af F(U)CK herinde (OBS! Ironi kan forekomme).

Hatten af for FCK i denne sæson, super flot. Deres indsats i Champions League har jo medvirket til, at Danmark har chance for 2 hold i Champions League i næste sæson.

Tonny

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:11

BruunMedia:

Med de Verdensklasse tudeprinsesser de har på holdet så er det vel bare om at dommerne giver united nok røde kort?

Selv folk i Amerikansk fodbold tuder mindre når de bliver taklet end Barco spillere.. Det er satme sørgeligt.!

En Barca sejr vil være et kæmpe nederlag for fodbolden... Hader de tøsedrenge, som "spiller" (falder bare man kigger på dem) på det hold... Og jeg er Chelsea fan, men alligevel har United full support herfra!

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 22:21

Fashion-Seller:
En Barca sejr vil være et kæmpe nederlag for fodbolden... Hader de tøsedrenge, som "spiller" (falder bare man kigger på dem) på det hold... Og jeg er Chelsea fan, men alligevel har United full support herfra!

Der er nok ingen tvivl om, at Barcelona har mistet en del tilhængere efter deres opførsel i semifinalen, hvor der var højt skuespil fra bl.a. Dani Alves og Mascherano.

Tror da også, at United har det der skal til for at vinde, ligesom de også tog mesterskabet i dag.

Tonny

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 22:23

Tillykke med mesterskabet til alle Manchester United-fans. Nu kan man sige, at navnet Champions League for alvor kommer til sin ret, eftersom både Manchester United og FC Barcelona har vundet denne sæsons mesterskaber også.

Jeg håber, ligesom mange andre herinde, at Manchester United snupper Champions League-titlen. Jeg synes, at de fortjener det mere end Barca. Jeg blev især frustreret over Barcas spil mod Real Madrid, hvor de brugte usportslige midler på at få lettere ved at sikre den samlede sejr.

Denne udvikling bør stoppes. Hvis det ikke sker gennem karantæner, skal det i hvert fald ske gennem titler, selvom det selvfølgelig ikke kan stilles så firkantet og retfærdigt op.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 22:26
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:52

Halfdan Timm:
FCK vinder næste år. Smile

PL, eller hvad? ;-)