Hej, jeg har skrevet 1 gang før, uden at få det svar jeg egentlig søgte. Jeg kunne godt tænke mig at åbne en lingeri butik, men kan ikke finde leverandører på de mærker jeg godt kunne tænke mig. Jeg har været på google og prøve på eks. aubade men kan kun finde noget på fransk, der må da være nogen i dk ? De mærker jeg gerne vil ha´er aubade, marie jo, chantelle, triumph, femilet |
Dato: 11-03-2007 14:24:54 Forfatter:jeanetteHej, jeg har skrevet 1 gang før, uden at få det svar jeg egentlig søgte.Jeg kunne godt tænke mig at åbne en lingeri butik, men kan ikke finde leverandører på de mærker jeg godt kunne tænke mig.Jeg har været på google og prøve på eks. aubade men kan kun finde noget på fransk, der må da være nogen i dk ?De mærker jeg gerne vil ha´er aubade, marie jo, chantelle, triumph, femiletDer findes masser af butikker med websites som forhandler Aubade - du skal nok belave dig på at hvis ikke har kundskaber udi andre sprog end dansk bliver det nok lidt sværere at skabe kontakt med udenlandske tøjmærker.Men de andre du nævner - blot at ringe til 118 og får nummeret på hovedkontor for DK.Lasse