Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SMS gateway (1-vejs) med HTTP oprettelse af keyword

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har en ide til en internet service, der kræver at jeg finder et sted der tillader HTTP oprettelse af keywords, og som har en 1-vejs sms gateway.

Selve ideen vil jeg ikke gå i detaljer med, men hvis HTTP-oprettelsen af keywords kunne blive sammensat med den ellers rigtig gode funktionalitet af f.eks. GratisGateway ville det være rigtig fedt. (Der er gratis reklame til GratisGateway fordi de er gode, jeg har intet med dem at gøre ellers ;) )

Det behøver ikke nødvendigvis være gratis, billigt kan gøre det. :)

Dbh

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:09

Det kan du bla. på min side IQsms.dk hvor du også kan få et gratis keyword. Dette koster normalt 100 kr + moms pr måned så du kan modtage sms.

Hvis du bare skal sende så kan jeg også anbefale textreactor.com

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 18:21

Da det er noget reseller lignende noget (dog uden helt at være det), jeg er ude i synes jeg 100 kroner er meget. Men jeg er ikke sikker på at du har forstået helt hvad det er jeg vil så her kommer det lige punkt for punkt :)

• Brugeren opretter sig ved mig
  • Brugeren bestiller et keyword (f.eks. Olav)
  • Jeg opretter (automatisk, via et HTTP-kald) keywordet Olav hos gateway-udbyderen
  • Brugeren er nu klar til, igennem mit system, at modtage beskeder via keywordet.
Jeg ved ikke om sådan noget overhovedet findes, men det finder man jo kun ud af ved at spørge :)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:35

kentora:
Jeg ved ikke om sådan noget overhovedet findes, men det finder man jo kun ud af ved at spørge :)

Jo jeg har jo min leverandør hvor jeg beder om keywords. De fakturer så mig og jeg fakturer mine kunder.

Jeg har dog gjort det at lavet et keyword der hedder "IQ" og det tilbyder jeg gratis så jeg kunne sagtens laves "IQ Olav" som så vil være gratis for dig/din bruger.

Men det er kun noget der kører i en testfase ved nogle brugere der vil prøve det pt.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)