Hvis den skal findes på flere søgninger, så lav unikke sidetitler som nævnt og få skrevet nogle byer ind på siden. F.eks. "Vi har mange kunder i Roskilde, Hedehusene, Tåstrup og Solrød, men kører også gerne længere. Ring for en snak omkring jeres behov og ønsker."
Naturligvis så det lyder naturligt i forhold til jeres geografiske målgruppe. Det er vigtigt at byerne nævnes, hvis I skal findes på dem.
Leverandør af koks, træbriketter, petroleum, gas og brænde til bl.a. Nordsjælland, Holbæk, København og ned til Herfølge og Osted.
Jeg har nogle ting som falder mig i øjnene med det samme:
Grøn baggrund og sort tekst synes jeg hurtigt bliver for kedeligt, og får ikke lyst til at læse - lav evt. en hvid baggrund på undersiderne eller samme baggrund på forsiden, og så teksten ovenpå. Det tror jeg vil få folk til at læse mere på siden :)
Sørg for at få nogle unikke titles på dine undersider, og ligeledes descriptions.
Desuden synes jeg priser mangler, sammen med noget mere information om firmaet :)
Ellers synes jeg du har gjort det godt - thumbs up.
Det hedder vedligeholde og ikke vedligholde, som der står under udendørsområder.
Rengøringsmidler er et ord, og ikke to som det står under Miljø.
Det var bare lige hvad der sprang i øjnene på forsiden. Det er en flot side, så det er synd hvis dumme sproglige fejl ødelægger helhedsindtrykket. Sådan noget får så nemt en til at ligne en klamphugger, også selvom man ikke er det.
jakobhorn.dk/ - Inspiration til kommunikation og marketing for små virksomheder og organisationer.