Nu prøver jeg igen igen :) Jeg er en 16 årig knægt, som har en meget, meget stor lyst til at komme igang med noget iværksætteri! Da jeg var 14 lavede jeg en hjemmeside for sjov, hvor jeg ville sælge noget tøj jeg købte i udlandet. Det udviklede sig hurtigt til et samarbejde med byens tøjbutik, hvor jeg fik lov at sælge hans tøj. Idéen var dog ikke så bæredygtig og motivationen forsvandt, efter omkring 1 år. siden har jeg rodet med nogle småting, men er aldrig kommet igang med noget ordenligt, derfor søger jeg noget hjælp. Er der nogle der har nogle forslag til noget som jeg evt. kan starte op, eller er der nogle af jer herinde der kan bruge en 16 dreng fra Nordjylland, til at lave nogle ting - så skriv! :) Håber i kan hjælpe mig, er meget ivrig efter at komme i gang med noget :) |
Det er altid dejligt at høre om virketrang, men tag udgangspunkt i noget du brænder for, det kan være computerspil, gadgets eller whatever, for ellers er det købmand du bliver (købmanden skal jo altid være der)og så brænder du måske ud igen.
Jeg tænker at du har fingeren på pulsen for hvad der driver dem på din alder, det kan være diodelys til scooteren eller ja det ved du bedst, og så find tingene på nettet og så tilsæt købmanden, med at købe billigt og sælge dyrt. SÅ kan det være du finder på noget.Det vigtigste er at ideen kommer fra dig selv...
Du kunne måske lave sjove film til youtube der bliver set af mange og så tilbyde reklameplads til nogle firmaer som har den målgruppe der ser dem. bare en lille ide herfra, men pøj pøj med det.