Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

16 årig vil være iværksætter!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu prøver jeg igen igen :)

Jeg er en 16 årig knægt, som har en meget, meget stor lyst til at komme igang med noget iværksætteri!

Da jeg var 14 lavede jeg en hjemmeside for sjov, hvor jeg ville sælge noget tøj jeg købte i udlandet.

Det udviklede sig hurtigt til et samarbejde med byens tøjbutik, hvor jeg fik lov at sælge hans tøj.

Idéen var dog ikke så bæredygtig og motivationen forsvandt, efter omkring 1 år.

siden har jeg rodet med nogle småting, men er aldrig kommet igang med noget ordenligt, derfor søger jeg noget hjælp.

Er der nogle der har nogle forslag til noget som jeg evt. kan starte op, eller er der nogle af jer herinde der kan bruge en 16 dreng fra Nordjylland, til at lave nogle ting - så skriv! :)

Håber i kan hjælpe mig, er meget ivrig efter at komme i gang med noget :) 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:51

Det er altid dejligt at høre om virketrang, men tag udgangspunkt i noget du brænder for, det kan være computerspil, gadgets eller whatever, for ellers er det købmand du bliver (købmanden skal jo altid være der)og så brænder du måske ud igen.

Jeg tænker at du har fingeren på pulsen for hvad der driver dem på din alder, det kan være diodelys til scooteren eller ja det ved du bedst, og så find tingene på nettet og så tilsæt købmanden, med at købe billigt og sælge dyrt. SÅ kan det være du finder på noget.Det vigtigste er at ideen kommer fra dig selv...

Du kunne måske lave sjove film til youtube der bliver set af mange og så tilbyde reklameplads til nogle firmaer som har den målgruppe der ser dem. bare en lille ide herfra, men pøj pøj med det.

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 19:23
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg vil også sige at det vigtigste er at det er noget du brænder for, næst efter det skal det være noget som du også kan forestille dig er aktuelt om 10-20 år, det er ihvertfald en af de ting jeg gik meget op i da jeg i 2006 startede industribasen, der vil altid være nogen indenfor erhverv der skal sælge noget og der vil altid være nogen der vil købe noget, udover det så synes jeg det er vigtigt at det er en forretnings ide der faktisk ingen begrænsninger har, dvs man ikke starter en butik i en by i Danmark og så herved kun kan få de kunder der går forbi, hvis jeg var dig ville jeg helt klart starte noget online igen som du gjorde før.

og du får lige et skuldreklap med på vejen, virkelig flot du er nået så langt i så ung en alder, bare gik den en ordenlig skalde, så skal du nok komme rigtig langt med din kommende forretnings ide.

Håber du kunne bruge mine få råd til noget

Mvh

Morten

Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:18

Tak for hjælpen, det betyder meget!

Ja, det skal være online og ja, indenfor noget jeg brænder for.

Problemet er bare at jeg ikke kan komme på nogle ting, indenfor det område :)

Lige til lidt information går jeg op i sport, gadgets, elektronik, tøj osv, vil beskrive med selv som en der har fingeren på pulsen :) 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:21

Hej ollexD

Nu er du jo kun 16, så hvad med at strate med at lave en sjov hjemmeside, en ny ting noget folk synes er sjov eller spændene også lig nogle anoncer ind og tjene penge den vej ?

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:50

ollexD:
Lige til lidt information går jeg op i sport, gadgets, elektronik, tøj osv, vil beskrive med selv som en der har fingeren på pulsen :) 

Jamen så har du jo selv svaret.

Og du kan starte med at blogge om de ting. Få mere viden, sprede den til andre og så måske ende op med at sælge nogle af de ting som du virkeligt finder fede, ikke bare gode, men som du synes er godt.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 13:06

OllexD jeg har sendt en PB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)