Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De Gule sider

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hørt i radioen i dag. " hvis du vil skilles fra din kone, så er rådet sådan her.....Inden hun kommer hjem, så smider du en telefonbog på gulvet og stiller dig op på den, og lige så snart hun træder ind af døren, så råber du forsvind. Dette kan lade sig gøre fordi de siger man skal slå op på de gule sider"

Så er det jeg spørger kan man bruge de gule sider til andet, er der nogen der har gode erfaringer, med at få kunder igennem de gule sider. Eller er de bare salgsgas, Jeg er for lang tid siden gået væk fra at bruge telefonbøger.........Hvad er jeres mening om at reklamere i telefon bogen.

Jeg venter frisk på input fra jer

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:00

Det kan jeg ikke forstå der ikke er nogle der har erfaringer med

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:16

Jeg tror også det er meget begrænset hvor meget folk bruger telefon bogen, specielt fremover hvor de fleste jo også render rundt med smart phones, er det jo nemt at finde et nummer.

Ingen tvivl om de fleste nok finder det på nettet via krav, DGS og Eniro hvis de leder efter et telefon nummer, men er det generelt en speciel service tror jeg også mange ville google efter det.

Tilmeldt 8. Jul 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 20:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Måske jeg kan hjælpe dig lidt. Som tidligere sælger for DGS så har jeg ihvertfald en del viden og erfaringer om deres produkter.

Hvis ikke at du er håndværker eller fra ganske få andre brancher ville jeg nok holde mig langt væk fra telefonbøgerne.

DGS hovedprodukt er telefonbøgerne og har derfor har de en fanatisk interesse i at beholde deres indtægt fra dem selvom den reelle brug af telefonbøgerne er minimal. Dog kan jeg erfaringsmæssigt fortælle at tømrer, murer, malere osv. får opkald gennem telefonbøgerne... og det er i min erfaring både potentielle kunder som søger en leverandør og kunder som blot mangler et bestemt telefonnummer på en bestemt leverandør.

Men at bruge et stort beløb til annoncering i telefonbøgerne er for 99%´s vedkommende spild af penge. Skal man stå der, så begræns budgettet.

Et af DGS salgsargumenter er af store annoncer skaber mere synlighed og dermed større chancer for at blive valgt af en potentiel kunde. Men i min erfaring er det sjældent at en kunde vælger en tømrer til en 100.000 kr´s opgave i telefonbogen... så hold dig langt væk fra dyre annoncer. Synligheden er dyrtkøbt alt for ofte.

Generelt er det en forsvinde lille del af samfundet der stadig bruger telefonbøgerne, så det er lidt en lille lottobillet om du får noget ud af din annoncering eller ej... så køb en enkelt kupon og håb at du kan få lidt ud af den... hvis ikke... har du ikke spildt alt for mange af dine penge.

Annoncering på deres internetside handler meget om de rigtige søgeord og visningsområder. men det er en helt anden snak...

Og pres dem på prisen... de er ofte villige til at give dig en masse anden annoncering med i prisen blot for at få dit engagement... og husk opsigelses frister så du kan presse dem yderligere til næste år... hvis du har brug for yderligere hjælp eller hjælp til forhandlingen med DGS kan du skrive til mig... Jeg hjælper en del virksomheder med at forhandle priser på deres vegne.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:01

Som tømrer der har prøvet DGS, Krak og Eniro kan jeg kun give J.Øst ret.

Jeg har dyrt erfaret at det er småtings opgaver at kunderne bruger en telefonbog til, en dyrere og større renovering eller udskiftning af tag, tager man sig længere tid til og er mere grundigt med at finde den rette, og finder gerne denne håndværker via omtale eller referencer, frem for opslag i en telefonbog.

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182
Kanon indlæg, tak for det
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)