Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mailprogram til udsendelse af "personlige mails" MAC

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

Er der nogen der kender et program jeg kan hente, som kan sende personlige mails ? 

Sagen er at jeg skal sende 60 mails, alle mails skal indeholde samme tekst bortset fra navn, et brugernavn og et password. Alle informationer ligger i et exelark. 

hvordan får jeg nemmest muligt flettet disse oplysninger i alle mails, så jeg bare skal trykke send 1 gang. 

Jeg bruger en MacBook, så programmet skal gerne kunne arbejde sammen med mac, og bedst af alt hvis det kan gøres gratis :)

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

iversen84:

Hejsa 

Er der nogen der kender et program jeg kan hente, som kan sende personlige mails ? 

Sagen er at jeg skal sende 60 mails, alle mails skal indeholde samme tekst bortset fra navn, et brugernavn og et password. Alle informationer ligger i et exelark. 

hvordan får jeg nemmest muligt flettet disse oplysninger i alle mails, så jeg bare skal trykke send 1 gang. 

Jeg bruger en MacBook, så programmet skal gerne kunne arbejde sammen med mac, og bedst af alt hvis det kan gøres gratis :)

Du skal kigge på programmet Bento eller Filemaker, det første er det nemmeste. Først taster du dem ind i databasen og så kan du brevflette med mac'ens eget mailprogram og det er nemmest med Bento.

Genialt databaseprogram til den lille virksomhed med få hundrede kontakter.

--

Peter
ZXNET.DK

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)