Hejsa Er der nogen der kender et program jeg kan hente, som kan sende personlige mails ? Sagen er at jeg skal sende 60 mails, alle mails skal indeholde samme tekst bortset fra navn, et brugernavn og et password. Alle informationer ligger i et exelark. hvordan får jeg nemmest muligt flettet disse oplysninger i alle mails, så jeg bare skal trykke send 1 gang. Jeg bruger en MacBook, så programmet skal gerne kunne arbejde sammen med mac, og bedst af alt hvis det kan gøres gratis :) |
iversen84:Hejsa
Er der nogen der kender et program jeg kan hente, som kan sende personlige mails ?
Sagen er at jeg skal sende 60 mails, alle mails skal indeholde samme tekst bortset fra navn, et brugernavn og et password. Alle informationer ligger i et exelark.
hvordan får jeg nemmest muligt flettet disse oplysninger i alle mails, så jeg bare skal trykke send 1 gang.
Jeg bruger en MacBook, så programmet skal gerne kunne arbejde sammen med mac, og bedst af alt hvis det kan gøres gratis :)
Du skal kigge på programmet Bento eller Filemaker, det første er det nemmeste. Først taster du dem ind i databasen og så kan du brevflette med mac'ens eget mailprogram og det er nemmest med Bento.
Genialt databaseprogram til den lille virksomhed med få hundrede kontakter.
--
Peter
ZXNET.DK