Hej.
vi er et ungt par der har startet en webshop med børnetøj, siden har kørt en ca. 10 uger nu og er kommet okay godt fra start syndes vi selv.
vi har været rundt og læse om seo og arbejdet lidt med det og har haft et par forspørgsler ude ang. tilbud og tror vi får sat noget seo igang igen i oct.
Nå men jeg ville entligt bare høre om jeres syn på vores side og ellers nogen små ider til små forbederinger på vore side, vi har selv taget alle billeder og har købt foto udstyr her til da vi syndes det var for dyrt at have eksterne ind over dette.
håber på noget god feedback på vores side og også lige en tak til Thomas R for hans super Seo-lex
tak til Troels K for hjælp til Adwords
Hej igen,
Rigtig fin side, pæn og overskuelig og minder om en børnetøjs hjemmeside.
Dog ser jeg ikke hvorfor billedet med tegneserierne skal være derpå. Jeg vil mene du skal henvende dig til forældrene, og ikke børnene. Forældre er typisk mere "morderne" de vil have noget der "tiltrækker" dem.
Med hensyn til SEO, er det vigtigt du får noget mere tekst ind på siden. Altså du har selvfølgelig masser tekst fra dine produkter, men så skal man jo søge specifikt på det beskrivelses indhold der er i produktet.
Men det jeg vil frem til er som du selv skriver på forsiden"Billigt babytøj & billigt børnetøj"
Det skal du fremhæve noget mere, vil jeg mene. Altså skriv på forsiden hvad i kan, og vil.
Skriv nogle gode tekster på forsiden, og du vil få større chance på Top10 :-)
Ellers er det en rigtig fin side, men jeg synes du skal have bare et par linjer mere tekst på siden. Det hjalp utrolig meget da jeg selv gjorde det. Og syntes derfor at jeg måtte tilføje det :-)
God weekend, og rigtig held og lykke med siden :-)