Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Børnetøj det "farligste" markede ny webshop igen www.kids-trend.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

vi er et ungt par der har startet en webshop med børnetøj, siden har kørt en ca. 10 uger nu og er kommet okay godt fra start syndes vi selv.

vi har været rundt og læse om seo og arbejdet lidt med det og har haft et par forspørgsler ude ang. tilbud og tror vi får sat noget seo igang igen i oct.

Nå men jeg ville entligt bare høre om jeres syn på vores side og ellers nogen små ider til små forbederinger på vore side, vi har selv taget alle billeder og har købt foto udstyr her til da vi syndes det var for dyrt at have eksterne ind over dette.

håber på noget god feedback på vores side og også lige en tak til Thomas R for hans super Seo-lex

tak til Troels K for hjælp til Adwords

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15085
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:44

Et link ville nok være smart ;D

Ellers er den svær at finde hehe

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:45
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 20:48

^^

Tilmeldt 9. Mar 11
Skrevet kl. 20:48

^^

Tilmeldt 9. Mar 11
Skrevet kl. 20:56

kids-trend:

Hej.

vi er et ungt par der har startet en webshop med børnetøj, siden har kørt en ca. 10 uger nu og er kommet okay godt fra start syndes vi selv.

vi har været rundt og læse om seo og arbejdet lidt med det og har haft et par forspørgsler ude ang. tilbud og tror vi får sat noget seo igang igen i oct.

Nå men jeg ville entligt bare høre om jeres syn på vores side og ellers nogen små ider til små forbederinger på vore side, vi har selv taget alle billeder og har købt foto udstyr her til da vi syndes det var for dyrt at have eksterne ind over dette.

håber på noget god feedback på vores side og også lige en tak til Thomas R for hans super Seo-lex

tak til Troels K for hjælp til Adwords

Hej igen,

Rigtig fin side, pæn og overskuelig og minder om en børnetøjs hjemmeside.

Dog ser jeg ikke hvorfor billedet med tegneserierne skal være derpå. Jeg vil mene du skal henvende dig til forældrene, og ikke børnene. Forældre er typisk mere "morderne" de vil have noget der "tiltrækker" dem.

Med hensyn til  SEO, er det vigtigt du får noget mere tekst ind på siden. Altså du har selvfølgelig masser tekst fra dine produkter, men så skal man jo søge specifikt på det beskrivelses indhold der er i produktet.

Men det jeg vil frem til er som du selv skriver på forsiden"Billigt babytøj & billigt børnetøj"

Det skal du fremhæve noget mere, vil jeg mene. Altså skriv på forsiden hvad i kan, og vil.

Skriv nogle gode tekster på forsiden, og du vil få større chance på Top10 :-)

Ellers er det en rigtig fin side, men jeg synes du skal have bare et par linjer mere tekst på siden. Det hjalp utrolig meget da jeg selv gjorde det. Og syntes derfor at jeg måtte tilføje det :-)

God weekend, og rigtig held og lykke med siden :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:26
Tak for feedback ingen andre der har noget vil gerne forbedre den mere men mangler lidt indput
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 165
Fra  http://kjmedia.dk/ Skrevet kl. 18:05

Det kan godt være det lyder mere groft end det er ment - Men du skrive tak til Thomas for en god bog. Har du læst den? Fordi noget af det første som man lærer i den bog, det er vist om side-titler. Din side-titel er "Kids-trend" - ikke det mest sigende, med mindre man søger direkte en din shops navn :)

Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 12:50

Hej kids-trend

Jeg har også lidt feedback til jer.

1) I bør nok overveje at ændre jeres logo, da jeg umiddelbart troede at I solgte legetøj, og ikke børnetøj indtil jeg læste videre.

Har I selv børn?

Hvis I har så ved I også at billeder af søde små børn iført smart/nuttet tøj er noget der skaber en god følelse. Det virker i hver fald for min kone ;-) (og nogen gange også mig).

2) Husk at have gode titler.

F.eks. titlen på forsiden kan I ændre til f.eks. Billigt børnetøj og billigt babytøj.

Check at I har unikke titler på alle sider samt god tekst som giver brugeren lyst til at købe et produkt.

3) Hvis I kan gøre det i Golden Planet løsningen, så få en køb-knap på direkte i stedet for en info knap. Eller endnu bedre hav begge knapper der.

4) Tilføj Køb-knap og evt. også info-knap i de enkelte kategorier

5) Gør Bestil-knappen meget større (jeg havde svært ved at finde den)

Mvh. Ken

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 12:55

Hej..

Jeg har lige været inde på siden, og det første der slog mig da jeg ledte efter regntøj, var at der er ret mange kategorier.

Kunne menuen deles op i Drenge/piger, og så der under deles ind i de forskellige kategorier af toj, og der efter kunne man så komme ind på "kaj og andrea" og hvad de ellers hedder.? jeg tror personligt det ville hjælpe med at gøre det mere overskueligt..

Mvh.
Alexander M. Andersen

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)