Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Specialestuderende søger e-handelsvirksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 73
Fra  eSternberg Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg står snarligt over for afslutningen på min 5-årige cand.negot uddannelse, og i den forbindelse søger jeg en virksomhed at skrive mit speciale om.

Jeg forventer, at specialet bliver en form for markedsanalyse indenfor e-handel, således at jeg kan fortsætte i den dur, når jeg kommer ud på det "rigtige" arbejdsmarked. Det er dog ikke endeligt besluttet, at jeg skriver en markedsanalyse, så hvis din virksomhed har en mere spændende opgave, er jeg åben for alt.

Cand.negot-uddannelsen har fokus på international marketing og kommunikation. Med denne uddannelse, kombineret med mine to studiejobs indenfor e-handel, har jeg opnået en stor erfaring indenfor e-handel, herunder opstart af en webshop, SEO, SEM og markedsanalyser. Du kan læse mere omkring min profil på LinkedIn.

Har din virksomhed brug for mine kompentencer i forbindelse med mit speciale, så skriv til mig enten her eller via LinkedIn.

Mvh.
Emil

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid mig en mail Emil så kan det være jeg har noget :)

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil - send en mail til mig på toke@tokekruse.dk omkring, hvad det kræver fra virksomhedens side, og hvad du gerne vil have ud af dit arbejde.

Hilsen

Toke Kruse

Fra Hornbæk
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Chokoladehimlen.dk Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

jeg har flere muligheder. Hvilke krav er der til virksomheden?

Skriv gerne på cw@gavehimlen.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)