Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør man?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nyide:
Det vil sige du går ned med pakker hver dag?

Hej igen :o)

Nej - jeg sælger konsulentydelser og kurser, så det er knapt så meget indpakningspapir og pakkeporto, at jeg har brug for ;o)

Som skrevet, så var det bare et link ... jeg ved intet om, hvordan det fungerer, hvis Post Danmark skal afhente pakker på virksomhedsadressen.

Susan :o)

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 17:48

Er der ikke noget med, at virksomheder der skal af med mange pakker, laver en aftale med Posthuset, hvor de så kommer om bagved eller noget, og kan læsse pakkerne af, direkte ind på deres lager?

Mvh

Casper Poulsen

www.Faceleaf.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 17:50

GLS skriver på deres hjemmeside:

Hvis du sender mere end ca. 300 pakker om året, så kontakt vores Salgsafdeling på telefon 76 33 11 64 for en erhvervs-
aftale med GLS.

Med en erhvervsaftale kan du sende pakker både til erhvervog til private.

Ring til dem og find en pris :) De er vist ok konkurrencedygtige til postDK

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 18:29
Hvor i landet ligger dit firma ??
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:01

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:58

Tak for alle jeres svar, de har været rigtig gode :)

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 09:54

Hos GLS kan du få afhentet hvis du har mere end 300 pakker om året og laver en kundeaftale med dem
ellers er det afsted til nærmeste pakkeshop hvor du kan indlevere

Hos PostDanmark kan du altid aflevere på posthuset
Du kan også aflevere "bagom" de steder hvor der er en erhvervsindlevering (typisk åben mellem 15-18). Det kræver at pakker er mærket med pakkelabel (dvs. stregkode etc.) i forvejen. Det kan gøres på mange måder (webpack, køb enkeltvis på nettet eller på posthuset, kundeaftale med udleverede labels etc)
På samme vilkår vil du kunne aflevere pakker i store mængder på et af de 3 postcentre
Endeligt er der også muligheden for at PostDanmark afhenter hos dig. Det kræver igen at alt er forsynet med pakkelabel (som ovenstående beskrevet). Du kan gennem kundeaftale få fast daglig afhentning hvor der aftales en forventet mængde (så de kan komme med en bil i rette størrelse) og de opkræver et fast beløb pr. måned/kvartal. Prisen afhænger af mængden og findes på deres hjemmeside under fascility service for erhverv.
Du kan til hver en tid bestille PostDanmark til at hente hos dig en enkelt gang. Det kræver ikke kundekonto etc. og koster 470,- + moms hvis du bor i byzone og bestiller på mail senest dagen før kl. 16
Bor du i landzone, bestiller du senere eller bestiller du pr. telefon koster det 1200,- + moms
Denne løsning er fast pris uanset mængde og ved bestilling skal du oplyse hvor meget de skal hente.

Du har også mulighed for (gratis) at bestille f.eks. gittervogne, gitterpaller (hedder TU-bur) eller vogne med gule bakker til brevforsendelser (de hedder BVM). Det er gratis at få leveret men du skal selv sørge for indleveringen, eller have afhentet ifølge beskrivelsen ovenfor.

Håber at dette er brugbart info for andre Aminoer Cool

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 19:52

Nyide:
Man kan jo ikke bare vade ned på posthuset med 45 pakker..

Hvorfor kan man ikke det?

Det er vi en del webshopper der gør. Det er helt klart den billigste måde at gøre det på.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:03

Synes bare det lyder lidt mærkeligt :) Men det er jo også derfor jeg spørg, for at få svar :)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)