Jeg ville løse den ved at oprette 4 anonyme amino profiler og poste henholdvis 10, 11, 12, 14 :-)!
Jeg har ikke tænkt mig at afsløre den sådan uden videre. Det er altså ikke godt nok bare at gætte sig frem på den måde, den skal følges op med en forklaring.
Opgaven er ikke en jeg selv har opfundet, det er en jeg fik præsenteret via et forum, og jeg løste den som den første, vel og mærke uden hints. Det tog mig også godt 24 timer at knække lortet.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Jo da, men der har jeg som regel lidt mere at gå efter. Jeg tror desværre ikke min idé med alfabetet holder. Så det handler om at finde værdierne af J A S O N og så hvilket forhold M har til resten af det afgrænsede sprog med 6 karakterer i.
Jo da, men der har jeg som regel lidt mere at gå efter. Jeg tror desværre ikke min idé med alfabetet holder. Så det handler om at finde værdierne af J A S O N og så hvilket forhold M har til resten af det afgrænsede sprog med 6 karakterer i.
Yeahhhh, fuck alfabetet, its out of date.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?