|
Fed hjemmeside nem overskuelig side
Kan se dansk bogstaver driller i url æ ø å giver et dårligere seo venlig url , sats der på nogle andre ord .
kontakt siden vedr spørgsmål hvor er den?
|
Mobilabonnement og aviser - #retrostil
Fed hjemmeside nem overskuelig side Kan se dansk bogstaver driller i url æ ø å giver et dårligere seo venlig url , sats der på nogle andre ord . kontakt siden vedr spørgsmål hvor er den? |
Hej Alle, Tak for jeres respons, jeg har nu som det første rettet mit banner i højre side, og lagt en kontakt side en. Jeg er i gang med at oversætte siden, og prøve at gøre den mere "hjemmeside"-agtig, jeg giver jer ret i at siden er for meget "wordpress" agtig. Men jeg takker og fortsætter arbejdet, God dag og weekend. |
Cool - og godt du tager rådene til dig - vi er har jo besvaret din tråd for at hjælpe dig. Hilsen Madsen |
ja og det takker jeg for :-).. Den kan jo kun blive bedre med jeres hjælp ;-) |
Tak for dit svar. Men jeg vil dog spørge, om noget : Har du sørget for at hente tilladelse til domænet?, for ellers kan det meget hurtigt ende med at du må lukke siden ned Med hensyn til siden, er den ved at blive oversat, og sat op så den mere ligner en "hjemmeside" end en blog. Jeg giver dig ret i at den er MEGET wordpress agtigt, og specialt med det Tema som jeg har valgt. Og derfor har jeg så også udfordringen i at skulle skilde mig ud fra de andre hjemmeside der bruger nøjagtigt samme tema. Og derfor har jeg nok at arbejde med. Jeg har fjernet de billeder du snakker om for at undgå noget ballade, og det var egentlig bare en lille fejl. Men ser du andre billeder som skal fjernes, vil jeg sætte stor pris på din henvendelse. Men jeg takker endnu engang, og håber du vil følge med i udviklingen :-) God weekend. |
Hej Kawzood, først er det dejligt at du er en af dem som ønsker at tage kritik til dig og ikke bare ignorerer folks besvarelser, (for så gider man ihvertfald ikke hjælpe dem fremover).
Jeg ved at Apple er meget påpasselig med hvem der benytter deres trademarks. Det jeg tænker på er at du bruger "Ipad" navnet i dit domænenavn, hvilket er brud på reglerne for brug af andre virksomheders trademarks. Du kan læse mere på Apple.com eller på dette link: http://www.apple.com/legal/trademark/appletmlist.html Så hvis Apple finder frem til din side og ikke føler at du bruger deres trademark på en fornuftig måde, kan de forlange at du skal lukke eller overdrage domænet til dem. Der har været mange indlæg her på Amino om selvsamme problemstilling, så prøv at søge lidt her på siden. Dermed er spørgsmålet om hvem du skal hente tilladelse fra også besvaret. For det er selvfølgelig Apple du skal have en "tilladelse" fra.
Det er ikke for at sige at ALLE billeder skal væk, du skal bare passe på at du ikke bruger et billede ulovligt og så lige pludselig modtager en regning på 5-10.000 for brug af billedet.
Det vil jeg helt sikkert :) god arbejdslyst med siden :) |
Der er mere gode råd end det er kritik :-) Jeg vil lige læse deres "krav" om brug af deres navne inden jeg ligger alt for meget i det, så det er jeg glad for du kunne henvise til :-). Tusind tak for hjælpen, og henvisningerne. Jeg vil bruge de gode råd. God weekend :-) |
Glad for at du tager det sådan :)
Klogt valg, hvis du hele tiden har i øje at du ikke vil skade deres varemærke og du arbejder ud fra en forstilling om at "give" Apple gratis markedsføring og brande deres brands, så kan det ikke gå helt galt, vær professionel og hold en god tone om deres produkter og så plejer de at være flinke og til at tale med.
Selv tak :) |
Sandsynligheden for Apple kræver siden er vel minimal, hvis man ser på hvor mange affiliate sider der var med iphone 4 hvor intet skete. Tilgengæld ville jeg nok fjerne de 15 affiliate links du har i widgeten', (ipad tilbehør) man kunne få en formodning om google ikke mener det okay med så mange på hver side. |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?