Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken Mobil?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal til at have ny mobil og har hele tiden troet at HTC Sensation var det bedste på markedet(ved godt den først kommer om en måned), men nu læser jeg at Samsung Galaxy 2 faktisk har fået bedre anmeldelser mange steder:S

Hvad siger i, hvad skal jeg vælge?

Jeg skal ikke have iPhone, så lad os holde denne tråd til android.

Jesper

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 20:05
Nu har jeg haft HTC de sidste 8 år (med windows i starten) så jeg kan jo kun sige, at Sensation for mig står som drømmemobilen!

Men, når det så er sagt, så må jeg sige, at både Sony Ericsson Arc og også Galaxy 2, ser interessante ud.

Men!

Der er kun en måde at vælge den rigtige mobil på: du er nødt til at vente en måned, og så ned i butikken og have dem begge i hånden.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 20:24

Jeg har også selv haft HTC altid, men nu hvor alt har android er forskellen ikke det store mere.

Fra Risskov
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Utopians.dk Skrevet kl. 20:40
Fra Brøndby
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Codepoint Skrevet kl. 20:58
Altså, jeg er hoppet helt på Apple vognen, men har dog overvejet LG Optimus 2X som alternativ til min iPhone 4, hvis det skulle "ryge" ...
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:27

Jesper Jensen:
Hvad siger i, hvad skal jeg vælge?

Jeg vil helt klart anbefale dig at gå ned i din lokale telebutik, når de har Galaxy II hjemme. Det kan jo være at de har en demo du kan lege med. Den er så superfed, at man næsten ikke fatter det :o)

LG optimus 2x er også meget lækker, men den blegner en del når du har den i den ene hånd, og Samsungen i den anden.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Dongguan, Guangdong, China
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 01:50

Min Samsung Galaxy S var jeg rigtig glad for. Nu har jeg fået Samsung Galaxy Tab, og den er jeg endnu mere glad for. Har haft den et parmåneder nu, og den er stadig helt fantastisk. Godt nok er den ikke så handy, men hvis du vil have noget a la en iPad samtidig med telefon, kan du få det på hele 7". Den er HELT fantastisk. Så overvej det, men størrelsen er nok det eneste minus. 

Men her har du ALT i een ;)

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 08:14

Christian - Bele.dk:

Hvis jeg var dig ville jeg også tage et kig på LG Optimus x2, LG her ikke kunne lave en ordentlig mobil længe, men denne er vær at prøve. Desuden er det også den første dual core smartphone.

http://www.lg.com/dk/mobiltelefoner/mobiltelefoner/LG-optimus-2x-P990.jsp

Fortsat god mobil-jagt 

Der er mange rundt omkring, der har problemer med LG Optimus 2X og opdatering lader vente på sig. Så den vil jeg være lidt forsigtig med at anbefale.

Uden at have haft nogle af dem til mobiltest endnu, vil jeg i vilkårlig rækkefølge sige; Samsung Galaxy S II, HTC Sensation, Sony Ericsson Xperia Arc, iPhone 4, LG Optimus 3D.

Sidste nævnte skal man vente lidt på. hvis det er den man gerne vil have. Dog kunne det være fedt,hvis HTC EVO 3D også kommer til Europa. Det er der jo rygter om.

mvh.

Søren

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)