Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave en billig E-shop ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino Jeg er ved at starte et firma, med hensigt at videresælge flødeskum med alkohol fra USA. Jeg vil gerne have en hjemmeside på at køre, men kan ikke finansiere de priser, som et mere professionelt firma tager for at sætte en sådan side op. Efter noget research fandt jeg ud af det kostede omkring 10-12.000 hvis der skal være dankort terminal på siden og det er ikke noget som vi har mulighed for at betale. Siden skal ikke ikke være overdrevet avanceret, men med en forside, en produkt side, en "Om os"-side og evt. billeder. Mit budget ligger desværre ikke så højt, men kan selvfølgelig altid diskuteres. Til denne pris forventer jeg selvfølgelig ikke at den er overdrevet avanceret, men den må alligevel gerne se en smule professionel ud, for at virke troværdig. Hvis der er nogen der kan lave en hjemmeside med e-handel inden for disse vilkår vil jeg meget geren vide besked. (Prisen er ikke fast, men ligger omkring den tidligere nævnte pris) Mvh. Alexander
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at kigge på OsCommerce med Paypal integration ... det kan du lave selv lave hvis du investerer et par weekender i projektet :-)

Tilmeldt 8. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Alexander

Jeg har haft god erfaring med at få lavet hjemmesider i Indien til yderst rimelige priser. Hvis du er interesseret kan du taget fat i mig så kan jeg anbefale de personer som jeg bruger.

Mvh. Anders

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt en PM :-)

Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor vil du have LAVET noget, du kan få gratis? Der findes masser af open source programmer.

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 36
Fra  PF Web Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander.

Dit projekt lyder spændende, og det er bestemt noget, jeg gerne vil være behjælpelig med.

Ud fra den beskrivelse, du har givet, vil jeg kunne lave en webshop til dig for en pris der ligger noget under 10-12K.

Du er meget velkommen til at smide mig en mail: peter@pfweb.dk eller en PM her på Amino. Så kan vi snakke lidt om det.

Mange hilsner
Peter

Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Vi kan lave en køreklar Magento-shop til dig for 4.000 kr. inkl. omsætning af design-template og kort-betaling.

Du kan se mere på www.wheelsandtoe.dk eller www.webstock.dk eller give mig et kald på 22 90 52 73.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)