Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SAlg til golfbaner - personlig golfvogn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Vi har fået agenturet på en helt unik personlig golfvogn, der kan klappes sammen og tages med i bilen. Samtidig så fylder den ikke så meget, og den er let at betjene.

Vi overvejer lige pt. hvilke salgsstrategi der vil være passende.

Nu er golfverdenen ikke noget vi har så godt et kendskab til, og derfor vil jeg gerne høre Amino's golfmiljø hvad de synes om følgende:

Jeg forestiller mig at alle golfbaner i Danmark får et specielt tilbud på en LYRIC G1000 Golfvogn (som den så fancy hedder). Ideen er at personalet så let og hurtigt kan komme rundt på banen. Samtidig får vi lidt eksponering, for alle medlemmerne vil jo se den.

Herudover overvejer vi så et samarbejde med golfbanerne. Hvis vi får lov til at opsætte en plakat og have lidt brochurer liggende, så vil vi til gengæld donere 10-15% af alt salg til deres medlemmer til deres junior-afdeling til udvikling af talenter, træning, osv.

Hvad synes du? Kunne det være motiverende for golfbanerne med sådan en aftale, eller har de penge nok, og er der andre argumenter / virkemidler vi skal fokusere på?

På forhånd tak.

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 26. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:50

Hej

Med hensyn til golfudstyr i den dyre ende ville jeg klart henvende mig til golfshoppen.dk, greenen.dk og golfeksperten.dk. De vil nok være de bedste salgskanaler til luksusudstyret.

Desuden vil jeg mene at bannere på de utalige golffora på nettet vil være en god investering.

Hvis i vil sælge i klubberne ville det nok være smartere at gå til klubber med butik og lade dem sælge for jer. (prøv f.eks. smørum)

Håber det hjælper. - og skulle i finde det helt umuligt at finde en partner til at udarbejde jeres salgsmateriale er i velkommen til at skriveWink

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:08

Selve golfklubberne har så vidt jeg ved ikke specielt god økonomi, så jeg synes da ideen med at donere nogle % til ungdomsarbejde er rigtig god.

Medlemmerne derimod - det grå guld :) er nok værd at gå efter.

Der er også samle siderne som , golfonline.dk mv. - dog er det forholdsvis dyrt at annoncere der.

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 17:39

Hej Morten,

Det lyder spændende og en hurtig google-søgning på vognen, viser at det er et ret flot produkt!

Synes helt klart du skal gå til golfbanerne, da det vil være et oplagt produkt for dem. (og de har ikke penge nok, så donering til deres juniorafdeling vil være et hit)

Du kan evt. skrive en PB til mig, eller en mail på vores shop her: Golfudstyr

Kunne være vi kunne finde på et god eksponering for dig.

/Peter

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:46

@ databasennfc

Tusind tak for dine forslag. Det er fedt at få en hurtig oversigt over egnet samarbejdspartnere, og jeg vil da helt sikkert starte med at tage fat i greenen.dk Smile

VI har også overvejet butikkerne i golfklubberne. En umiddelbar tanke var bare, at hvis vi kan få ldit reklame ud i de enkelte golfbaner, så vil vi hellere hjælp hver golfklub med en %-del til fx. deres ungdomsafdeling. Hellere det end blot give avancen videre til golfshoppen. MEn detafhænger selvfølgelig helt og holdent af deres holdning. Om de vil være med til sådan en aftale, det aner jeg jo sådan set ikke noget om........

@ Jesper
Hmmm det var mit indtryk at golfklubbernes økonomi er nogenlunde fornuftig. Men jeg tager måske fejl.

Det ville da være super fedt at omsætte og så samtidig støtte hver enkelt klub med at donere en del af omsætningen til de unge. Kunne være en fed model.

@ Peter
Ja det er helt sikkert et produkt der både visuelt, funktionelt og kvalitetsmæssigt er helt i top. Derfor er vi også stolte af at repræsentere LYRIC (de har lige skiftet navn fra BikeBoard) i Danmark, og jeg synes selv det er et genialt produkt til golfinteresseret.

Jeg sender dig en PM med min mail - så kan vi måske tage en snak i starten af næste uge om et samarbejde?

TAK TIL ALLE for jeres indlæg, og ha´ en pragtfuld weekend :)

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)