Hej herinde Vi har fået agenturet på en helt unik personlig golfvogn, der kan klappes sammen og tages med i bilen. Samtidig så fylder den ikke så meget, og den er let at betjene.
Vi overvejer lige pt. hvilke salgsstrategi der vil være passende. Nu er golfverdenen ikke noget vi har så godt et kendskab til, og derfor vil jeg gerne høre Amino's golfmiljø hvad de synes om følgende: Jeg forestiller mig at alle golfbaner i Danmark får et specielt tilbud på en LYRIC G1000 Golfvogn (som den så fancy hedder). Ideen er at personalet så let og hurtigt kan komme rundt på banen. Samtidig får vi lidt eksponering, for alle medlemmerne vil jo se den. Herudover overvejer vi så et samarbejde med golfbanerne. Hvis vi får lov til at opsætte en plakat og have lidt brochurer liggende, så vil vi til gengæld donere 10-15% af alt salg til deres medlemmer til deres junior-afdeling til udvikling af talenter, træning, osv. Hvad synes du? Kunne det være motiverende for golfbanerne med sådan en aftale, eller har de penge nok, og er der andre argumenter / virkemidler vi skal fokusere på? På forhånd tak. Hilsen Morten |
Hej
Med hensyn til golfudstyr i den dyre ende ville jeg klart henvende mig til golfshoppen.dk, greenen.dk og golfeksperten.dk. De vil nok være de bedste salgskanaler til luksusudstyret.
Desuden vil jeg mene at bannere på de utalige golffora på nettet vil være en god investering.
Hvis i vil sælge i klubberne ville det nok være smartere at gå til klubber med butik og lade dem sælge for jer. (prøv f.eks. smørum)
Håber det hjælper. - og skulle i finde det helt umuligt at finde en partner til at udarbejde jeres salgsmateriale er i velkommen til at skrive