Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til flash

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Skal lave et website m. flash a la http://www.bobbykhan.co.uk/ .

Kan nogle lave sådan et til mig, sådan et en skal, så jeg selv kan vedligeholde denne samt tekst og indhold på en nemt måde. Findes der templates?

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 12:57
Hjemmeside i rent flash og med lyd - du kommer til at miste 90% af alle folk der kigger ind på din hjemmeside. Jeg tror virkelig at folk er trætte af denne slags sider. Hvis det er til showcase er det fint nok, men hvis du regner med at trække folk ind, så ville jeg nok lave en normal hjemmeside i stedet.
Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 13:00
Hej, Der findes masse af den slags her: http://activeden.net/

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Tilmeldt 15. Mar 09
Skrevet kl. 13:11

Jeg er meget meget enig, men min ven vil absolut have det. Jeg har forklaret ham det med i længden er det problematisk m. pling, pling, browsere, smart phones osv.

Tilmeldt 15. Mar 09
Skrevet kl. 13:12

Takker for linket til flash-templates, men hvordan implementerer man dem? j er på bar bund, da jeg for 5-6 år siden lavede websites i ren xhtml og css2 eller Dreamviewer....

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 13:19

Hej VilGerne,

Jeg vil stærkt anbefale dig ikke at bruge flash, som værktøj da det kan være besværligt mht. browservisning, seo mm. Alternativet er at bygge en side baseret på html, css, php hvor man så kan udvide med noget javascript og jquery. De to sidste nævnte kan give hjemmesiden mere dynamik, ligesom i det eksempel du viser. 

Send mig en PM hvis du er interesseret i at høre nærmere. 

Bedste hilsner

Jimmy Wington Le

Tilmeldt 15. Mar 09
Skrevet kl. 13:26

Hej Takker for dit råd - hvis du er interesseret, så tror jeg kun ham min ven vil give max 500-1000 kr for det!? er du frisk på det?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 15:29

VilGerne:

Hej Takker for dit råd - hvis du er interesseret, så tror jeg kun ham min ven vil give max 500-1000 kr for det!? er du frisk på det?

Skriv en PM til mig om hvad du konkret forventer, og så kan jeg svarer dig igen om jeg er frisk på det. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)