Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Windows Vista? Nej tak Microsoft så ud det ud af porten og ind med Dell Suse Linux!

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Altså ang. Vista har jeg, efter at have sat 8 Vista Home Premiums op, konstateret at systemet er om end mere moderne, så en forfærdelig gang rod. Det virker kun halvt færdigt og jeg opdagede endda et sted hvor oversættelsen ikke var blevet fuldendt, det stod pludselig på tysk! Men det er dog heller ikke så meget det, for det havde jeg egentlig forventet af Microsoft - det jeg derimod synes er lidt klamt er, at Microsoft reklamerer med "noget så forriskende anderledes" , anderledes end hvad? stortset alle features i Windows Vista er features taget fra andre styresystemer, især Mac OS X. Desuden må man da få det ledeste anfald af paranoia ved at benytte Vista. Når den decideret spørger om man nu også virkelig vil åbne Kontrolpanelet for der kunne jo være sikkerhedsfare i det, så bliver det altså for meget!
Det sagt, så synes jeg Microsoft har taget et skridt i den rigtige retning, om end et meget lille og vaklende skridt, så da stadig et skridt.

Personligt ville jeg ikke selv benytte mig af Linux, da jeg finder systemet ustabilt (om end mere stabilt end Windows). I stedet bruger jeg FreeBSD og har aldrig fortrudt at skifte dertil.

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)