Der kommer jeg til kort igen :-)
Min anke ved at lave sådan en feature er hvad der skal ske hvis en ticket er blevet assigned til en bruger, og brugeren ikke tager sig af at besvare den (Kan være vedkommende er blevet fyret, er på ferie eller lign.), og brugeren ikke lige bliver slettet af den ansvarlige, eller ferie-tilstand slået til.
Så vil der ligge en ticket som ingen aktive brugere kan se, som ligger og sygner hen. Men kan være vi finder en smart løsning i fremtiden.
Jeg synes det er spændende at få noget input om hvad der er vigtigt og betyder noget for de forskellige potentielle brugere. Jeg kan høre det svinger en del efter hvem man taler med, og kunsten er at give fleksibilitet uden at gøre for avanceret, og det er målet med vores system.
Som en sidebemærkning kan jeg nævne at i osTicket er der en indstilling man kan slå FRA:
"Show assigned tickets on open queue."
Så skulle I slippe for at se assigned tickets i hovedkøen :-) Men der er stadig den ovennævnte problemstilling, som osTicket ikke har løst, så vidt jeg ved...