|
Help Desk / Ticket software
|
Hej Henrik, Tak for dit svar.. Har også prøvet WHMCS.. Men vi laver også en del opgaver, rettelser på websites for kunder - og det er ikke altid knyttet til et webhotel. Er der ikke andre systemer, som er værd at bukke sig efter? :) Alternativt må vi igang med at bygge videre på osTicket.. :O :-) |
|
|
Hej Jannik, Jeg synes også du skal tage kig på vores email ticket system, som også indeholder Live Chat samt integration til IP-telefoni. Du kan læse mere her: www.focalscope.com/dk FocalScope bliver brugt af en hel både mindre og større virksomheder i Danmark. Eksempelvis: Bolia, Folkeferie, DHL, Radisson Blue. Mvh, Thomas |
|
Hej Jannik, Vi lancerer snart et lækkert ticket-system - må jeg sende dig en e-mail når det vi er klar? Der vil være mindst 30 dages gratis prøveperiode på alle nye konti, så der er mulighed for at afprøve systemet. Vi adskiller os fra de fleste ved at:
Af andre ting kan nævnes at:
Jeg smider en tråd herinde når vi lancerer d. 10. juni, så kan interesserede og nysgerrige sjæle jo tage et kig. |
Med venlige hilsner
Kim Biesbjerg
Vi bruger Kayako i den nyeste version. Det er et virkelig funktionsrigt system og du kan køre en trial af det gratis så du kan prøve det. http://www.kayako.com/signup/ Der er både en hosted og en download udgave - den hostede løsning kører ikke særlig godt fra Danmark, så vi valgte at gå med Download edition og har købt licensen. Det er også ret billigt, du kan have op til 10 staff på for 600 dollars hvis det kun er ticketsystem, hvis du vil have livechat med så koster det 999 dollars. |
/Frands - HelpSoft ApS
Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater
Hej Alle, Tak for alle jeres svar :) Vi er stadig igang med at teste ZenDesk lidt - men overvejer kraftigt om dette er det korrekte :) Jeg vil teste mig igennem jeres forslag :)
Det må du ihvertfald! Men?
Findes det også på engelsk? Vi har mange mennesker i Ukraine og på Fillipinerne :) |