Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Help Desk / Ticket software

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle, Til MaxiWeb, så bruger vi til dagligt osTicket, til at styre vores support henvendelser - men syntes at det begynder at drille os lige lovligt meget.. Derfor søger vi et nyt system - og vil lige høre om i kender noget der er værd at bukke sig efter? :) Har kigget lidt på ZenDesk, det så "okay" ud, men var ikke imponeret i forhold til pris.. Vi er pt 5-6 brugere på support-henvendelser, og det går nok ret hurtigt op ad :-) Glæder mig meget til at høre fra jer! Dbh Jannik
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 06:43
Til hosting er svært at komme uden om www.whmcs.com
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:49

Henrik Nielsen:
Til hosting er svært at komme uden om www.whmcs.com

Hej Henrik,

Tak for dit svar.. Har også prøvet WHMCS.. Men vi laver også en del opgaver, rettelser på websites for kunder - og det er ikke altid knyttet til et webhotel.

Er der ikke andre systemer, som er værd at bukke sig efter? :) Alternativt må vi igang med at bygge videre på osTicket.. :O

:-)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:53
Det er det jeg syntes er så fedt ved WHMCS, at det også kan til andet end hosting :-) Man kan sagtes lave det således at man kan bruge det som både billing og ticket system for en alm. online virksomhed, men det er så bare min mening
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
http://bestpractical.com/rt/ ?
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 09:34

Hej Jannik,

Jeg synes også du skal tage kig på vores email ticket system, som også indeholder Live Chat samt integration til IP-telefoni. Du kan læse mere her: www.focalscope.com/dk

FocalScope bliver brugt af en hel både mindre og større virksomheder i Danmark.

Eksempelvis: Bolia, Folkeferie, DHL, Radisson Blue.

Mvh, Thomas

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 10:11
Evt kig på redmine.org Det er primært til projektstyring men det kan sandsynligvis modificeres lidt så det passer. Ellers vil jeg også sige at man skal kigge på RequestTracker som en mulighed.
Fra Odense
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 11:52

Hej Jannik,

Vi lancerer snart et lækkert ticket-system - må jeg sende dig en e-mail når det vi er klar? 

Der vil være mindst 30 dages gratis prøveperiode på alle nye konti, så der er mulighed for at afprøve systemet.

Vi adskiller os fra de fleste ved at:

• systemet er 100% dansk
  • meget simpel brugerflade
  • man kan afregne sine medarbejdere per svar ud fra en selvbestemt sats
  • nem opsætning - man skal bare viderestille sine emails til en emailadresse, så dumper de selv ind i den rigtige "afdeling" i systemet
Af andre ting kan nævnes at:
  • Vi understøtter SSL, så man skal ikke være bange for at få sit password opsnappet, når man logger ind fra offentlige netværk når man er på farten
  • Daglig backup af alle data
Jeg smider en tråd herinde når vi lancerer d. 10. juni, så kan interesserede og nysgerrige sjæle jo tage et kig.

Med venlige hilsner
Kim Biesbjerg

Mind-Set.dk - lydbøger til personlig udvikling

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 12:24

Vi bruger Kayako i den nyeste version. Det er et virkelig funktionsrigt system og du kan køre en trial af det gratis så du kan prøve det. 

http://www.kayako.com/signup/  Der er både en hosted og en download udgave - den hostede løsning kører ikke særlig godt fra Danmark, så vi valgte at gå med Download edition og har købt licensen. 

Det er også ret billigt, du kan have op til 10 staff på for 600 dollars hvis det kun er ticketsystem, hvis du vil have livechat med så koster det 999 dollars. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:23

Hej Alle,

Tak for alle jeres svar :) Vi er stadig igang med at teste ZenDesk lidt - men overvejer kraftigt om dette er det korrekte :) Jeg vil teste mig igennem jeres forslag :)

Kim Biesbjerg:
Vi lancerer snart et lækkert ticket-system - må jeg sende dig en e-mail når det vi er klar? 

Det må du ihvertfald! Men?

Kim Biesbjerg:
systemet er 100% dansk

Findes det også på engelsk? Vi har mange mennesker i Ukraine og på Fillipinerne :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)