Godaften alle sammen :-) Min kærestes søster skal giftes d. 2 Juli, og så skal de selvfølgelig bruge en fotograf, og derfor ville jeg høre om der var nogen af jer der der kunne tage billeder sådan en hel dag, og til hvad pris? Det skal nok lige siges at vielsen er i Viborg og selve festen er i Hvalpsund. Håber der er nogle der vil byde ind på opgaven :-) |
Fotograf til bryllup
- 1
|
Hej Rasmus Jeg kan helt klart anbefale Houmann Foto, han er super dygtig og er meget fair med hensyn til priser. Han er desuden bosat i Struer, og er derfor ikke placeret så langt fra Viborg. Jeg håber du finder en fornuftig mand til opgaven. Hilsen Christoffer Hauthorn Boisen |

Hey Rasmus! Jeg har selv brugt folkene fra Brudefoto.dk (flere gange). SUPER professionelle folk. De tilbyder fx også at have skærme til festen, der kan vise billederne, som de INDEN festen når at redigere på den fedeste måde. Hils dem fra mig! Vh Ronny Engstrøm Ridderen af Skilteskoven Firma-X |
Hej Jeg vil også gerne byde ind. Og tager også gerne lidt alternative billeder hvis det ønskes. Skriv, hvis der ikke allerede er fundet en fotograf. Prisen afhænger også af hvordan billederne skal ønskes leveret. Jeg viser gerne lidt af mit arbejde frem ;o) |
Mvh. Henrik