Hehe, prøv at gå ind på 1881.no som er den norske version af Krak. Søg efter deres konkurrent "1888". Det er da humor - men er det lovligt? |
Haha... Det er sgu god humor :)
Hehe, prøv at gå ind på 1881.no som er den norske version af Krak. Søg efter deres konkurrent "1888". Det er da humor - men er det lovligt? |
Haha... Det er sgu god humor :) |
|
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Siden blinker rød baggrund og der kommer en slags advarelses boks hvor der står "Du har søgt på 1888, men du mente vel 1881?" og så to knapper |
Okay, nu kom tændte jeg lige for min rigtige computer, og nu kan jeg godt se humoren i dit indlæg. På Iphone'en ser det resultatet nemlig således ud.
Og det kunne jeg som sagt ikke se noget specielt sjovt i. Værsågod AS - AS kunne tolkes som røvhul ( ass ) - men det er jo ikke noget jeg brækker mig af grin over. Jeg ved heller ikke hvad Spillum betyder på norsk, men jeg tænkte på om det var et slangudtryk for at spille pik. Angående lovligheden i det, tror jeg ikke det er noget problem, det er jo ikke direkte svinsk lavet, og det kan ogå være de for en sikkerhedsskyld har fået en tilladelse af 1888. Det der måske er mere underligt i sagen, er den at man ikke ( tilsynladende ) har anmeldt siden som et forsøg på typosquatting. Hvis jeg lavede en sådan en telefonbog hjemmeside, og kaldte den for crak, så vil krak jo nok sørger for at få mig til at ændre navn. Det samme princip må vel også gælde for tal i såfald 1881 og 1888 er jo næsten identiske - men det kan være at der er andre typosquatting-regler på det område når vi snakker om tal. |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
E-P-I-C! |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Hehe, selvfølgelig er det lovligt; du kan gøre (næsten) hvad du vil på din egen hjemmeside. Vh. Peter |