Hej Jeg har i de seneste mange måneder nærstuderet Amino, men jeg synes ikke rigtigt at kunne finde svar på mange af mine spørgsmål - og sikkert også spørgsmål som andre unge studerende og iværksættere sidder med. Svar helst kun hvis du kender svar på en eller flere af spørgsmålene, og helst ingen spekulationer - jeg og måske andre har brug for en facitliste som vi kan følge. - hvordan forholder det sig når man er studerende og på SU? - hvordan får man et CVR-nummer? Gerne en guide. - hvordan laver man regnskab? Jeg glæder mig meget til, at se hvad folket har at sige, og se om vi ikke kan få klarlagt en masse af de her ting, som tydeligvis også fylder en del i debatten. Det kunne være dejligt med en liste over de meget oftest stillet spørgsmål, og få en endelig udgave af svarene. Mange tak for jeres tid! |
jeg kan love dig at 97% af alt dette allerede er inde på Amino og let tilgængelig, jeg tvivler på nogle vil sidde og svare på den store liste, når det allerede er gjort. Jeg vil desværre ikke sidde og finde alle de ting til der, (simpelthen for mange punkter) men brug google til at søge med, det er din bedste ven. (forhåbentlig ikke, men you get the point)