Jeg aner virkelig ikke hvor meget jeg kan fortælle før ideen er røbet. Det hele er faktisk ret simpelt. Sidder på kanten til at downloade dreamweaver for dummies og prøve selv. det er noget vi kan se kan blive kæmpestort.. Må en hyret programmør stjæle idéen? |
Programmører med iværksættergen søges!!
|
Måske skal man bare starte med at høre hvilke programmører er klar på at arbejde med en idé som "hobby" og hvis det bliver en success få en del af det den tjener ind? |
Det har du helt ret i. I sidste ende er det en tillidssag. Jeg er meget interesseret i at indgå i et samarbejde, selvom der ikke er nogen penge at hente på kort sigt. Jeg ser en stor værdi i at indgå i unike projekter, hvor der er mulighed for at være kreativ og hvor resultatet ikke bare er endnu en kedelig webshop. Jeg vil foreslå at du kontakter mig, og så kan vi tage en snak om alt hvad der er relevant, uden at du behøver at røbe forretningsideen. Så finder vi ud af om vi har løst til at gå videre. Jeg kan med det samme sige at jeg er en meget erfaren programmør, bosiddende i København. Læs mere på weloom.dk.
Venlig hilsen - Michael Dalgaard |