Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmører med iværksættergen søges!!

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg aner virkelig ikke hvor meget jeg kan fortælle før ideen er røbet. Det hele er faktisk ret simpelt. Sidder på kanten til at downloade dreamweaver for dummies og prøve selv. det er noget vi kan se kan blive kæmpestort.. 

Må en hyret programmør stjæle idéen?

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 01:03
Medmindre han skriver under på at han ikke vil stjæle den, så ja. Men jeg tror lidt du overvurderer det hele. Alle har ideer - det er tid vi ikke har nok af. Jeg møder dagligt folk som ikke "tør røbe" deres ide fordi de tror folk stjæler den. Folk der kan lave ting har også deres egne ideer.
Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:21

Måske skal man bare starte med at høre hvilke programmører er klar på at arbejde med en idé som "hobby" og hvis det bliver en success få en del af det den tjener ind?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:20

Det har du helt ret i. I sidste ende er det en tillidssag. Jeg er meget interesseret i at indgå i et samarbejde, selvom der ikke er nogen penge at hente på kort sigt. Jeg ser en stor værdi i at indgå i unike projekter, hvor der er mulighed for at være kreativ og hvor resultatet ikke bare er endnu en kedelig webshop.

Jeg vil foreslå at du kontakter mig, og så kan vi tage en snak om alt hvad der er relevant, uden at du behøver at røbe forretningsideen. Så finder vi ud af om vi har løst til at gå videre.

Jeg kan med det samme sige at jeg er en meget erfaren programmør, bosiddende i København. Læs mere på weloom.dk.

Venlig hilsen - Michael Dalgaard

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)