Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger arbejde! 16 år.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Albertslund
Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 02:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen :)

Jeg er virkelig desperat efter at få et job!
Jeg går ikke i skole, og har derfor mulighed for at arbejde tidligere på dagen, end andre ungarbejdere. Jeg skal i skole igen efter sommerferien.
Jeg søger et deltidsjob, så jeg kan tjene nogle penge.

Jeg arbejdede i Føtex sidste år, men det var ikke lige mig, da jeg ikke brød om min chef..

Er der nogle der kan hjælpe mig/ måske har et arbejde til mig?
Jeg bor i Albertslund, i stor Kbh.

-Amanda :)

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 07:11
Hej Amanda Du kan evt prøve at kigge på http://www.ungarbejde.dk/

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 07:46
Hej Amanda,først: held og lykke med jobsøgningen. Dernæst et par tips til den: Prøv at fortælle lidt mere om dig selv; hvad du kan, og er god til - og gerne vil arbejde med. Det er ikke i sig selv, en kvalifikation at være desperat og ville tjene penge, så det synes jeg du skulle stryge af din præsentation. Det samme gælder din antipati mod din tidligere chef. Det er virkelig ikke særligt heldigt, at informere din kommende arbejdsgiver om, at du ikke vil arbejde i Føtex, fordi du ikke brød dig om chefen. Det ser ud som om, at det er en slags sommerferiejob du søger, eller i hvertfald, at du ikke kan arbejde så meget efter sommerferien grundet skolestart. Det synes jeg du skal skrive, i stedet for at skrive at du "ikke går i skole" - det lyder negativt. Skriv positivt om dig selv. Fremhæv dine gode sider, og nævn alle dine kompetencer (du har sikkert flere end du tror). Virksomheden skal jo ikke ansætte dig fordi du er desperat og mangler penge, men fordi du har en hel masse at byde på. Hvis du er i tvivl om dine kompetencer, eller er bange for, at dem du har, begrænser dine muligheder for at få et job, så skriv at du er åben, nysgerrig, og hurtig til at lære nyt ;-)
Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 07:52

Hej Amanda :-)

Da jeg var 16 år, arbejdede jeg på det lokale bibliotek som bogopsætter.

Når du har arbejdet i Føtex, går jeg ud fra at du kan lide servicefaget, så synes da du skal prøve.

Som bogopsætter arbejder du kun 2 timer om ugen og kan alligevel tjene ca 2000 om måneden.

Det er ikke vildt meget, men alligevel en start :-)

Held og lykke!

Mvh

Simone Boisen

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Ålborg
Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:42

2000 om måneden? Det er 250 i timen!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 22:52

Kåre:

2000 om måneden? Det er 250 i timen!

Kan være det var på akkord. Det oplevede jeg selv, da jeg arbejdede om eftermiddagen på en planteskole.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Albertslund
Tilmeldt 11. May 11
Skrevet kl. 23:54

Tak for jeres svar :)

Kan ikke finde ud af at rette indlægget? Tongue Tied

Men sådan noget som det med bibliotek, hvordan søger man ind på det? Hvis nogle kan hjælpe mig? :)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 00:27

Hej Amanda.

Hvis du oppe i "Mere" ikke kan trykke "Ret indlæg" er det desværre forsent.

Ang. biblioteket, kunne du tage ned i det lokale og forhøre dig omkring mulighederne. Hav nogle hurtige inputs klar såsom at du er meget ordensbevidst, har flair for elektroniske systemer eller kender til brugen af biblioteket (alt efter hvad du mener, kunne have relevans og som selvfølgeligt er sandt)

Held og lykke!

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Albertslund
Tilmeldt 11. May 11
Skrevet kl. 01:00

Tak for hjælpen :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)