Hej alle sammen :) Jeg er virkelig desperat efter at få et job! Jeg arbejdede i Føtex sidste år, men det var ikke lige mig, da jeg ikke brød om min chef.. Er der nogle der kan hjælpe mig/ måske har et arbejde til mig? -Amanda :) |
Søger arbejde! 16 år.
- 1
|
KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.
|
Hej Amanda :-) Da jeg var 16 år, arbejdede jeg på det lokale bibliotek som bogopsætter. Det er ikke vildt meget, men alligevel en start :-) Held og lykke! Mvh Simone Boisen |
Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!
www.Kauslunde-kro.dk
Kan være det var på akkord. Det oplevede jeg selv, da jeg arbejdede om eftermiddagen på en planteskole.
|
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Tak for jeres svar :) Kan ikke finde ud af at rette indlægget? Men sådan noget som det med bibliotek, hvordan søger man ind på det? Hvis nogle kan hjælpe mig? :) |
Hej Amanda. Hvis du oppe i "Mere" ikke kan trykke "Ret indlæg" er det desværre forsent. Ang. biblioteket, kunne du tage ned i det lokale og forhøre dig omkring mulighederne. Hav nogle hurtige inputs klar såsom at du er meget ordensbevidst, har flair for elektroniske systemer eller kender til brugen af biblioteket (alt efter hvad du mener, kunne have relevans og som selvfølgeligt er sandt)
Held og lykke! |
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)