Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opsætning af datingsoftware

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Vi søger en dygtig programmør til at opsætte en datingsite for os..

Vi skriver herinde grundet økonomiske årsager, da langt de fleste firmaer skal have op mod 50.00 dkk for at opsætte sitet.

Hvis du mener at kunne gøre det samme arbejde til billigere penge hører vi gerne fra dig. så kan vi altis snakke nærmere om det.

På forhånd tak

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 10:07
Alt hvad det er i skal have opsat kan du lige sende mig en mail , jeg har opsat de fleste systemer man kan købe for menneskepenge. Speciale i skadate og boonex
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 18
Fra  IT-konsulenten v/ Christian Van Skrevet kl. 17:51

Hvis I gerne vil have det lavet efter lige jeres ønsker, i stedet for bare at vælge en standard-løsning, kan I skrive til mig. Uanset hvordan I ønsker at hjemmesiden skal være, kan det godt lade sig gøre for mindre end hvad I har hørt andre steder. Og jeg kan sikkert have hjemmesiden færdig til jer langt tidligere end andre kan.

Send mig en besked, så kan vi tage en snak om hvordan det skal se ud, og hvordan det skal fungere. Jeg har selv nogle idéer til jeres side, der vil kunne øge brugervenligheden og dermed give jer nogle fordele i forhold til jeres konkurrenter.

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Mvh. Christian Van

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 18
Fra  IT-konsulenten v/ Christian Van Skrevet kl. 17:56

... og derudover kan jeg også hjælpe jer med at holde jeres omkostninger til betalinger nede. Men det kan I høre mere om, hvis I kontakter mig Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)