Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til overblik over start af eget brand

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle.

Vi er to der gerne vil starte et tøjmærke. Vi har før været inde med et indlæg, hvor vi i den forbindelse, spurgte om nogle småting, og med god response, tak.

Men projektet har selvfølgelig, som de fleste iværksættere nok oplever, vist sig at være en anelse mere omfattende end hvad vi regnede med. Men vi giver såment ikke op Big Smile Vi vil høre om nogen herinde kan hjælpe os med at få et komplet overblik over:

- Hvor man skal starte når man vil have sit brand sat i værk
- Hvordan forløbet ser ud
- Hvor meget skal man tage højde for

Vi kan fortælle at det, i første omgang,  drejer sig om skjorter og bluser i eksklusiv kvalitet.
Vi tænker at vi vil starte med en webshop, og måske også sælge engro til virksomheder (som f.eks. Mr. Harris eller Tøj Eksperten)

Vi ved godt det ikke bare er sådan lige til, hvilket også er derfor vi beder om jeres hjælp til at overskue det.

På forhånd tak Smile

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:04

Hej Jannox

Det er et meget åbent spørgsmål, du kommer med og det er lidt svært at svare kort. Jeg har tidligere for 5-6 år siden arbejdet i et tøjfirma, så hvis du vil, kan du ringe til mig på 61 28 83 84. Så skal jeg give mit besyv med set fra en bogholders vinkel. Jeg har dog støvet en del viden op herinde om andre emner også...

Michael

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 09:36
Hej Jannox, Kan ikke helt gennemskue om dit indlæg er ment alvorligt? Men hvis det er alvor og du regner med at nogen på nettet kan give dig en komplet liste over hvordan man laver et tøjfirma/tøjmærke incl forretningsplan etc tror jeg du bliver temmelig skuffet. Retfærdigvis skal det vel også siges at det er DIT job som iværksætter? Men ellers meget kort du skal have lavet nogle eksemplarer / prototyper, i den rigtige kvalitet med det rigtige look. Så skal du ud og sælge dem til nogle distributører, når du så har vejret hvad interessen er eller ligefrem har fået nogen til at comitte sig til at købe eks antal skal du have sat dem i produktion. Når de så er klar til at ramme butikkerne skal du følge det op med en reklamekampagne der gør køberne opmærksom på at her er et nyt produkt de skulle tage og kigge nærmere på. S
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)