Jeg har arbejdet med Wordpress i mange år efterhånden, men først nu er jeg løbet ind i et problem som jeg ikke har kunne løse!
Jeg søger et plugin, hvor man kan bestemme, hvilke widgets der skal være i ens sidebar - altså forstået på den måde, at det skal være forskelligt fra side til side.
Går man fx ind under en side (Produkter), skal der være vist produktkategorier i sidebar. Og går man ind under en anden side (Referencer), skal der komme en liste med mindre virksomheder man har som kunde.
Er der nogen som kan assistere mig med dette? Har forsøgt mig igennem Wordpress' pluginside, men synes ikke jeg har kunne finde noget relevant for mit behov.
Men det kommer selvfølgelig an på hvad dit behov er, sådan er det jo med alle plugins / moduler til open source løsninger.
MVH Kim
Hej Kim
Jeg prøver også lige din løsning. Alt er velkomment, men leder efter noget simpelt, hvor man bare kan krydse af, hvilke sider man vil have vist den valgte widget på.
Men det kommer selvfølgelig an på hvad dit behov er, sådan er det jo med alle plugins / moduler til open source løsninger.
MVH Kim
Hej Kim
Jeg prøver også lige din løsning. Alt er velkomment, men leder efter noget simpelt, hvor man bare kan krydse af, hvilke sider man vil have vist den valgte widget på.
Widget Context funger ganske udmærker, præcis som en side, men i sidebaren, så der er alle muligheder her.