Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er den største MLM personlighed i Danmark?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg stemmer sgi på Ronnick, hvis du får lavet et par liter af den saftevand, så kender jeg også en masse som vil købe livs eliksiren fra himlen, så kan jeg fortynde den med PIS og sælge den dobbelt så dyrt, der sidder masser i min downline som udlever drømmen om at blive udnyttet, så sammen er vi store, hehe... MLM eller LAME i almindelig tale, ja der er sgu mennesker som er forbilleder, hold da op :)

 

Hilsen Johnny

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

john sommer:

Ja ja - Forever Living er kommet for at blive som du ser - vi er mange der har set alle de muligheder der er med denne virksomhed og deres produkter. Men vi er også opmærksomme på at det er vigtigt ikke bare at ansætte hvem som helst men kvalificere de der ønsker at være med - og det er her forskellen skal findes - DET handler om HR - management og ikke kun om penge !
Læs mere her.....www.jomacompany.dk
Vil du vide mere og få en uformel snak om dine muligheder så ring på 4399 6158
 
Se det er den del af network marketing jeg ikke bryder mig om. Lasse starter (godt nok for 6 mdr siden) en tråd omkring hvem den største personlighed er i network marketing - og bum, så starter reklamerne i stedet for at deltage i snakken med trådstarter.
Svare lidt til at kunne holde middag med en ven der tilfældigvis arbejder for network marketing der konstant afbryder for at sælge duftlys, creme & håndsæber når man nu bare spurgte om han kunne række en saltet.
 
Men ja, bare min holdning.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hmm, af dem jeg har mødt og hørt gennem tiden, må jeg nu personligt pege på Lars Krøl fra NuSkin her i Danmark. Anton Bonde (Lars's upline) er også et unikum, men han er ikke bosat i Danmark.

Derudover er der et par profiler fra Lifewave familien, som virkelig har inspireret mig. Mest af alt, fordi de virkelig forstår at forklare og formidle MLM som forretningsmodel / afsætningsmodel, uforagtet den bagvedstående virksomhed / produkt.

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kristian.. Jeg er nu ret sikker på Lars Krøl bor i Scheiwz? Ellers er han flyttet hjem fornyelig..
Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jacob Marquez:
Hej Kristian.. Jeg er nu ret sikker på Lars Krøl bor i Scheiwz? Ellers er han flyttet hjem fornyelig..

Okay, det er muligt, det er efterhånden et par år siden jeg har snakket med ham. Jan Jørgensen er også et bud, men han er vidst bosat i Frankrig pt..

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

R.L. :
e bryder mig om. Lasse starter (godt nok for 6 mdr siden) en tråd omkring hvem den største personlighed er i network marketing - og bum, så starter reklamerne i stedet for at deltage i snakken med trådstarter.

På min skærm starter tråden i 2007 ... Nå men ja du har ret det virker ikke hvis nogen forsøger at stoppe noget ned i halsen.

Jeg tror også jeg vil nævne Kim Madsen som jeg snakkede med en ½ times tid.. For nogen år tilbage.  En mand som har bygget en kæmpe forretning fra grunden af er jo et skole eksembel på hvordan det kan gøres uden stor uddannelse i baglommen.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)