Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Product placement - Hvor meget er jeg værd?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jun 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Jeg er medejer af en virksomhed som leverer underholding for en meget målrettet brugerkreds i alderen 14-30år (hovedsageligt mænd). Vores underholdning bliver streamet via en amerikansk streaming service.

På streamen er der i snit 30.000 unikke seere om måneden.

Vi har kontakt med et firma der vil sponsere os hvis de får integreret deres produkt i vores live stream.

Hvor meget er vores stream værd når det er product placement reklame der vil finde sted?

Mvh

Juri

Med venlig hilsen

Tilmeldt 15. Jun 08
Skrevet kl. 22:41
Det er der ingen der ved noget om kan jeg forstå. Nogen der har en idé? Bare skyd løs.

Med venlig hilsen

Tilmeldt 15. Jun 08
Skrevet kl. 14:13
Til alle der gerne vil vide hvad det er værd.. Jeg har talt med en reklame mand:) Han mente det var i omegnen af 5.000kr /md. værd.

Med venlig hilsen

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 14:15
Det er jo så kun 5.000,- værd hvis køber er enig.
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 14:26
Hej Juri. Det er umuligt at svare på. Hvad er en reklame på en bil værd, der kører forbi 30.000 mennesker? Det kommer an på bilen - tidspunktet den kører på, hvilken bil det er osv. Hvis jeg var dig så ville jeg prøve ud med 5.000 kr. om måneden. Det lyder i mine ører også meget fair. Problemet er jo, at det kan være utrolig svært at effektmåle, men der er uden tvivl en del der er interesseret i det. Så prøv jer frem, find uaf hvad kunderne er villige til at betale, og så sørg for at det også løber rundt for jer.
Tilmeldt 15. Jun 08
Skrevet kl. 14:31
John: Du har så evigt ret:) Casper: Ja det er nemlig ikke lige til at måle på. Kan sige jeg har fået et bud fra firmaet på 4.800. Bare lad os lukke tråden her, det er nemlig som Casper siger meget løst. Har heller ikke ville give for mange oplysninger så kan godt se jeg er tung at danse med.

Med venlig hilsen

Tilmeldt 15. Jun 08
Skrevet kl. 14:34

Hmmm.. Kan åbenbart ikke lave ny linie.. Derfor det står rimelig rodet.

Med venlig hilsen

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 14:36
Det er bare i orden :-) Giv den gas - og vend gerne retur med, hvad du fik succes med.
Tilmeldt 15. Jun 08
Skrevet kl. 14:44

Skal selvfølgelig nok smide noget hvis det kan bidrage til folket herinde:) Ha' en god dag alle sammen!

Med venlig hilsen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)