Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helt ny rigtig god ide - mangler investor.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har fået en ide til en ny forretning, den findes ikke i DK, og har ikke "Stjålet" den fra udlandet, jeg kom tilfældigt på den, da jeg sad og tænkte nye ideer.

Problemet er lige nu, at den er så unik, at det er begrænset hvad jeg kan sige uden at afsløre hele konceptet, så derfor vil jeg gerne høre fra en evt. investor som kunne tænke sig at være med på projektet.

Kan sige så meget at jeg som person ikke ville starte en virksomhed hvis jeg ikke troede 120% på den, og denne her ide er den bedste jeg har fået indtil nu.

Har kun drøftet den med få mennesker som jeg stoler på, og de bekræfter min teori, DET ER EN PISSE GOD IDE.

Vi skal selvfølgelig mødes så du kan se planen for virksomheden, høre om hele ideen, og samtidigt høre hvad du kan forvente af afkast.

Jeg er i gang med plan for virksomheden, for at finde ud af et realistisk budget, men du skal i hvert fald kunne lægge 1.5 millioner.

Du må gerne skrive her, og du må gerne sende en mail til mjtrading@live.dk , hvis dette kunne være interessant for dig.

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 19:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michal Johansen:
Har kun drøftet den med få mennesker som jeg stoler på, og de bekræfter min teori, DET ER EN PISSE GOD IDE.

Mennesker man stoler på er som regel venner der sjældent vil sige at de synes du har gang i noget lort, så lad være med at basere din investering i projektet på deres input. ;-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 22:06

Nej faktisk ikke .. :)

Jeg fortalte det til er en god kammerat som sagde:

Michal det er første gang at jeg ikke har en eneste ting at invende på din idé, jeg tror lige så meget på det som dig. (Og han er hudløs ærlig)

Dermed ikke sagt at hans "godkendelse" er noget afgørende, men det bekræfter mig selv i at det er en PISSE GOD IDE, Normalt er han MEGET kritisk overfor mine ideer, Skeptisk, og får også snakket nogle af de mindre gode fra mig igen.

Men tak for dit input :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 22:16

Hvis ideen er SÅ god kan du vel få banken med på den ?

vh jan

Mvh. Jan Christiansen

Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 22:25

Jeg ville først se herinde på Amino, men hvis ingen melder sig, så bliver det også løsningen :)

Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 22:29

Fordi en ide er kanon god behøver den jo ikke være omsættelig i Lollands Sparekasse!

Jeg havde for nogle år siden også en kanon ide - da jeg aldrig nogen sinde kommer til at gennemføre den, får i den her ...

Milliarder af mennesker tager på skiferie med deres små, men hvem filmer familien på vej ned af løjpen mens mor og far har mere travlt med poderne på vej ned af bakken.

Enhver der ville kunne lave et system med kameraer og en lille båret dims der gjorde at man kunne give "familien" en samlet film af dem på vej ned af løjpen ville kunne lave "kassen", og ... der er f.eks. flere kilometer skiløjpe i USA end der er km highways.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 22:36

Du har ret, og jeg ved at bankerne er fedtede ved kassen for tiden, hvilket i og for sig også er OK, det er jo fordi de har været for "flinke" at vi er i den situation vi er i nu.

Så jeg tror bare de er blevet mere "kræsne", og nu er det ikke nok at iværksætteren tror på ideen, bankmanden skal også tro på den.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:37

Jeg tror det er vigtigt at forstå at banker specielt idag, tænker i sikkerhed mere end de tænker i gode ideer. Derfor er det desværre ikke særligt sandsynligt at de vil financierer ideen for dig, da du er 19 år og formendtligt hverken har villa eller volvo :-)

Dit bedste bud, ud fra hvad jeg kan læse er at prøve om du eventuelt sammen nogle venner eller bekendte kan realiserer eller komme videre med ideen selv. Det er meget nemmere at finde investorer hvis I kan vise begyndelsen af en succes, end hvis I kan vise en PowerPoint.

Det er også vigtigt at forstå at som investeringsobjekt, så vil selve ideen veje mindre end teamet der står bag. Selv den bedste ide kan køres i sænk af den forkerte ledelse.

Held og lykke med det :-)

Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 22:46

Mihael

de bedste og holdbare forretningsplaner og ideer er faktisk dem der fungerer på macroplan uden financiering

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 22:50

Problemet er at det er opstartsfasen på denne ide som koster, Jeg har fået en med på ideen, og han tror selvfølgeligt lige så meget på den som mig, men der er ingen grund til powerpoint eller lign for at overbevise, det er ikke et nyt produkt, bar en ny måde at gøre tingene på.

Jeg ved ikke hvorfor du tror jeg er 19 år ?  nu er min alder jo sådan set ligegyldig, men jeg er 22 år.

Villa og vovse, Jeg har 2 biler, den ene er 2 år gammel, den anden en gammel amerikaner, Fik barn som 19 årig, og huset er da også på vej, derudover har jeg et velset job ved siden af mine projekter som f.eks.  www.gadgetbasen.dk :)

Men hvordan min private situation er, er sådan set heller ikke så spændende, det er faktisk selve ideen som vil blive en succes, hvis bare kapitalet kan fremskaffes.

Jeg er godt klar over at mit personlige engagement, min personlighed, og mig som ansigt ud af til for virksomheden vil være vigtigt, men som tidligere nævnt ville jeg aldrig kaste mig ud i et projekt som jeg ikke troede 120% på , Jeg har muligvis en masse ideer - nogle bedre end andre, men denne her er intet mindre end GENIAL.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)