Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LinkedIN - Vildt fed invitation !!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen,

For et stykke tid siden fik jeg en invitation over LinkedIN. Synes det var vildt fedt lavet med at invitationen var indsat ind i LinkedIN. Det man ser på billedet er deres hjemmeside der koblet ind i invitationen.

Er der ikke nogle der vil hjælpe mig det ?

Link: http://imageshack.us/photo/my-images/822/unlednx.png/

Har søgt en del på nettet uden held og haft fat i LinkedIN der ikke gav mig et specielt tydeligt svar:

Hi Frederik,

I truly apologize for the delay in my response.

This appears to be a network update that takes you outside of the LinkedIn website.

Regards,

Holly
LinkedIn Customer Service

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 12:56

Det er da bare et link til en hjemmeside, der er sat ind i LinkedIn update eller lignende. Så selve invitationen er på firmaets hjemmeside og ikke i LinkedIn.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Skrevet kl. 21:24

Har prøvet at rode med det igen uden held.

Nogle der kan byde ind Smile ?

Tilmeldt 16. Mar 06
Skrevet kl. 08:48
FrederikF Har du en hjemmeside, hvor du har invitationen liggende ? Hvis ja, hvilken side er det ? Indsæt dit link her.... Som sagt er invitationssiden ikke noget du kan lave i LinkedIn. Der er bare linket til invitationssiden...
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Skrevet kl. 10:34
Hej IT- konsulenten, Tak for svaret. Har ikke hjemmesiden mere de har skiftet skin og slettet invitationen. Er godt klar over at man ikke kan designe invitationen som det ud her inde i LinkedIN, men det jeg synes er lækkert er at selve invitationen (altså deres side) er indsat i LinkedIN og derved fungere som invitationen. Er det noget du kan forklare hvordan jeg gør ?
Tilmeldt 16. Mar 06
Skrevet kl. 11:14
Ja, i "Share an update" kan du klikke på "Attach a link". Så indsætter LinkedIn linket......
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)